HAJE electronics & Eurosound beide leveranciers en beide SLECHT!
Ik lijk wel een oude vent, maar mijn normen en waarden zijn toch anders dan tegenwoordig te vinden is in winkels.
HAJE vraagt 7 euro verzendkosten om materiaal in een envelop met 2 postzegels te versturen, waardoor ik vervolgens een week moet wachten op de bestelling. Ik vind het niet erg om verzendkosten te betalen maar ik verwacht ten alle tijd van een winkel service en service is iets wat ik niet meer zie in winkels.. ALs ik de hoofdprijs moet betalen dan verwacht ik dat het de volgende dag geleverd wordt!
EUROSOUND is het zelfde verhaal, met als toevoeging dat zij niet eens reageren op mijn klachtenmail.. en de bestelling na een week nog niet binnen is..
OOK de hoofdprijs aan verzendkosten en ook geen service en tijdige levering.
Ter verduidelijking een week geleden ontving ik via de mail bevestiging van verzending!
BNC groningen.. heeft een website die zo langzaam en slecht is dat ik gister voor het slapen gaan een link aanklikte en de volgende dag pas de info heb gelezen!
WEgens die *** Site dus maar even langs gegaan want ik heb geen zin meer in slechte service dus haal ik het wel op in de winkel..
Daar aangekomen moet ik 5min wachten voordat iemand me alleen al komt begroeten. Dan vervolgens vertel ik waarom ik kom en de man begint wat te mompelen, kijkt wat om zich heen en loopt vervolgens weg om ergens om zich heen te kijken. Hij zegt niets en loopt naar boven, daar hoor ik hem mompelen tegen iemand anders en na een aantal minuten komt hij naar beneden. Kijk weer om zich heen pakt zijn telefoon en gaat op zijn telefoon kijken wat hij in de winkel denkt te hebben.
Een andere klant komt binnen, de klant groet ons en alleen ik groet terug. De andere klant heeft haast dus begint zijn verhaal te vertellen en de verkoper reageert, affijn de mannen zijn klaar met hun gesprek en de man gaat weer verder op zijn telefoon. ik sta daar nog gewoon en vraag of hij kan leveren waar ik 30 min geleden om vroeg..
MOMPEL MOMPEL ik heb het hier niet liggen...... ik ben dus voor niets heen gereden, keer om en loop richting de deur.. de man mompelt nog dat ik kan het wel online bestellen en dan bij hem ophalen. IK vertel hem dat ik nu al tijd en geld heb gestoken om naar hem toe te rijden en dan ik niet van plan was nog meer energie te steken om weer heen en weer te rijden.
Iedereen maar klagen over Nederland en de overheid.. ik zeg altijd tegen mensen dat we allemaal verantwoordelijk zijn voor de ellende in ons land. Ik ga er dan maar van uit dat de mensen HAJE, BNC en EUROSOUND ook klagen terwijl ze duidelijk laten zien dat ze onderdeel zijn van de verloedering van de maatschappij! BAH IK MOET VAN ZE KOTSEN! IIK wordt zo ziek ervan dat bedrijven *** service verlenen, dit soort bedrijven verdienen het om problemen te krijgen door de zogenaamde crisis!
Mijn deel hierin?? klagen! door te klagen breng je de problemen aan het licht zodat mensen eraan kunnen werken.