wateringsevos 11-1-2008

Moderators: 19-AT-068 Frank, Thijs, Remco Rozenburg, erik_ark

wateringsevos 11-1-2008

Berichtdoor zwarte draak en lady » 12 jan 2008, 18:54

ja vrijdag avond moest er eventjes uit........moest nog eve in bergen op zoom wezen en daarna richting r'dam om de voornevos te rijden maar.............toch niet had hem op een verkeerde kanaal staan .....waardoor ik de voornevos compleet ben voorbij gereden.....sorry jongens was niet mijn bedoeling
maar goed ter hoogte van steenbergen krijg ik al een goed signaaltje mee van de wateringsevos.... dus maar door rijden richting rotterdam/den haag ...dat was de peilrichting ..rotterdam doorgereden richting delft....signaal steeg aardig rap dus bij delft er af rondje gedraaid bij de ikea ....en wat bleek zat goed ....maar moest nog iets verder wezen .....langs de snelweg op de parralelweg .....verder door.....he verdorie een bussluis nadert....maar was buiten bedrijf .....toch weer geluk....dacht ik +- 100 meter een sloot .....nou daar gaan we weer ......rondje draaien ja moest toch over die sloot heen ......dan maar de woonwijk om aan de andere kant van het water te komen .....onder de snelweg weer door en ja hoor daar stonden ze parralel aan de snelweg bij delft al met al 60 minuten over gedaan vanaf steenbergen ....en dan ook nog keurig 80 langs de trajectcontrole gereden
zwarte draak en lady
 

Keer terug naar WateringseVos

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten

cron