D&W - 05-08-11

Moderators: 19-AT-068 Frank, Thijs, Remco Rozenburg, erik_ark

D&W - 05-08-11

Berichtdoor Bimmer » 06 aug 2011, 04:47

Locatie: Kortenoord, Hitlandselaan

Een vosavondje die de geschiedenisboeken in mag gaan als "een van drukst bezochtte vossen". In totaal kwamen er niet minder dan 22 jagers binnen, met op de valreep ook nog eens de politie die een kijkje kwam nemen.

Een leuke plek, nog net onder de rook van Rotterdam. Verstopt op een parkeerplaats aan de rand van een bosgebiedje. Met uiteraard veel water om zich heen. Het werd de jagers deze avond niet bepaald makkelijk gemaakt en er zal ongetwijfeld flink gemopperd zijn wanneer men weer eens moest omrijden omdat men aan de verkeerde kant van het water zat.

Jammer genoeg kon ik de eerste uren niet aanwezig zijn vanwege verplichtingen op het werk. Ik had wel met Dennie afgesproken dat ik zou rijden. Dus, na het werk snel de auto in, even tanken en daar ging de telefoon al; Dennie... "en kan je me horen?!?!" Ik zat op dat moment nog in Breda en peilen daar gaat nooit goed maar ik hoorde hem door de ruis heen. Als enig advies gaf hij me mee om aan de kant van Nieuwekerk aan de Yssel te blijven... Ja... oke... en daar mocht ik het mee doen. Dus uiteindelijk om 23:30 vertrokken. Eerste maar eens uit Breda zien te komen. Via de A59 de A16 op en daar was het signaal al beduidend beter. Aangezien het beter werd naarmate ik de A16 volgde bleef ik deze maar volgen. Vlak na Dordrecht besloot ik een rondje te draaien op de parkeerplaats van Hendrik-Ido_ambacht. Richting bepaald en uitgezet op de Tomtom, uiteraard de tip van Dennie (blijf aan de kant van Nieuwekerk) in mijn achterhoofd. Het signaal bleef netjes oplopen, bij een enkele rotonde nog eens gekeken of ik mijn koers zou moeten wijzigen maar dit bleek niet nodig, nog steeds stond mijn eerste peiling in de navigatie. Nou ja, volgen dan maar. Op het moment dat ik mijn ingegeven Tomtom locatie bereikt had, had ik inmiddels de ATT (lokaal) aan en was ik volgens mij niet ver meer van de vos vandaan. Nog 2 peilingen waren nodig om hem uiteindelijk te vinden. 1 om er zeker van te zijn hem nog niet voorbij te hebben gereden en 2 om te bepalen of hij nu op de linker of de rechter parkeerplaats stond. Binnengekomen op nummer 19 in de lijst met een 40minuten rijden op de klok. Al met al een leuk snel vosje en een leuke stek!

De uiteindelijke lijst met binnengekomen jagers:

01 : De laatkomers 21:17 (zo laat waren ze niet!) uit Dordrecht
02 : Floris Nieuwekerk a/d Yssel 21:29
03 : Bobo Leidschendam (of hoe je dat ook schrijft) 21:35
04 : Peter, die van de Vosrockers uit Zoetermeer 21:45
05 : Subastards 21:50
06 : Bo Mobiel Alphen a/d Rijn 21:52
07 : Sander 21:53
08 : Aart & Arjanne (VoorneVos) 21:55
09 : Jos & Barry 21:57
10 : Chris Plop 22:10
11 : Wendy en Bo0 22:16
12 : Iwan (VVB, VosVriendenBranant) 22:23
13 : Eric Ijselmonde 22:30
14 : Frank Wateringen 22:35
15 : Bert & Claudia (VVB) 23:00
16 : Patrick Heerhugowaard 23:38
17 : Jan & Moeder 23:46
18 : Peter Heerjansdam 00:05
19 : Me, Myself and I, Richard 00:10
20 : Tom & Anil 00:23
21 : Jeroen & Anouschka 00:30
22 : Smokey and the Bandits 00:40
23 : Politie 00:50

Zo, dat was het "lijstje"weer...

Namens Dennie: Iedereen bedankt voor het rijden en tot de volegende pieieieieiei!!!

Het D&W Vosteam

(lang gemoeg Dennie? hahaha!!! (6) )
Bimmer
 

Re: D&W - 05-08-11

Berichtdoor Marco_RotterdamseVos » 06 aug 2011, 08:08

Ah stonden ze daar :)

Heb de D&W ook nog even gesproken want ze zetten bij mij een S6 lokaal op de meter.
Ik had idd al een vermoeden dat ze in die hoek stonden.

Leuke plek, goed weer en een hoop rijders,
zoals ik lees een zeer geslaagde vosavond 8)
Marco_RotterdamseVos
 

Re: D&W - 05-08-11

Berichtdoor Remco Rozenburg » 06 aug 2011, 13:19

Mooi verslag en wat een druk bezochte vos, mooi hoor!
19CQ29 - Mobiel
Avatar gebruiker
Remco Rozenburg
Site Admin
Site Admin
 
Berichten: 1676
Geregistreerd: 20 jan 2007, 22:06
Woonplaats: Rozenburg


Keer terug naar D&W vos

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast

cron