SSVA 28-02-2009

Moderators: 19-AT-068 Frank, Thijs, Remco Rozenburg, erik_ark

SSVA 28-02-2009

Berichtdoor SSVA » 30 maart 2009, 20:55

SSVA 28-02-2009
De Niet LBV maar toch rond Amsterdam Vos

Afgelopen maandag kreeg ik ene berichtje van Kevin of ik vanavond mee wilde gaan om het 1e vosje neer te zetten. Na dinsdag elkaar even gebeld te hebben was de boel snel geregeld. Kevin wilde aan het jaagpad in Amsterdam gaan staan. Een bekende stek en lekker dicht bij het draaipunt. Sommige waren dan ook lekker snel binnen Andere hadden toch lekker lastig De topper bij de 1e vos was toch wel Jan die stond helemaal te stuiteren over hoe goed het wel niet gegaan was Nou kom ik Jan al jaren tegen bij verschillende vossen maar zo druk heb ik hem nog nooit mee gemaakt Jan heeft dan ook een nieuwe speeltje Vanavond reed hij voor het eerst met een Funkpeiler Rex en dat ging best soepel met 12 minuten stond hij al onder de antenne Het slot van de vos was een beetje rommelig Bulletje besloot door te rijden op de volgende vos. Ray & Jes zaten te popelen om te gaan piepen en kwamen er meteen in en Donny & Simon werden vergeten Sorry jongens

Vosje 1:
01 Jan
02 Lama's
03 Golf GTI
04 Joshua
05 Ronde Veenen
06 Foxy's
00 Bulletje
00 Donny & Simon

Vosje nummer 2 werd verzorgd door de Lama's. Zij hadden zich verstopt op de Spaarnwouderweg een doodloper net buiten Vijfhuizen. Hieper irritant plekje door de 1 of andere rare reflectie. Peilde het signaal aan de andere kant van de N205 & N232 toch echt het veld in, Na 2 keer om de weilanden heen getoerd te zijn (Leuk trippie) om moed te verzamelen dan toch maar het veld in te rijden. Ray kan dan wel zeggen dat ie verhard staat maar ik geloofde er niks van Maarrrr toen ik een open hek gevonden had was het me toch net een tandje te zompig Dus toch maar naar de andere kant van de weg. Had ik natuurlijk 3 kwartier eerder moeten doen Na een kort stukje toeren kwam ik langs een paadje wat wel het paadje moest zijn waar de lama's het over hadden. Na Joshua een rol beroerte te hebben gegeven Je wilt toch een ander auto Als 5e binnen bij de Lama's

Vosje 2:
01 Bulletje
02 Golf GTI
03 Foxy's
04 Joshua
05 Thijs
06 Donny & Simon
07 Ronde Veenen

Vosje nummer 3 werd verzorgd door de heren in de Rode Golf GTI Nico Micheal en wat een rampen plan was dat Ik ging om te beginnen compleet voor gaas op het gebruikte vermogen. Na me zelf helemaal kwijt gereden te hebben in het Amsterdamse haven gebied had m'n humeur wel het absolute diepte punt bereikt na langs de snel weg me zelf volg gestopt te hebben met allerlei bende. Ik had nauwelijks gegeten dus dat zal ook niet mee gewerkt hebben. En oorlog gevoerd te hebben met de pompbediende. Hij vond het vervelend dat ik met m'n modderpoten de halve shop onder gebaggerd had terug de snel weg op en verder op jacht. Het leek weer even voorspoedig te gaan maar hellaas. Ik hoorde de vos vertellen dat ze in Wormer verkeerd zaten. Ja zeg lekker hoor Daar was ik netHet hintje was ondertussen dat het paadje waar ze op stonden alleen bereikbaar was via Krommenie. Ook zo iets zonder navigatie of bordjes een nauwelijks bereikbare plaats. Willen ze daar niet dat er mensen komen of zo Na uiteindelijk dan maar de fiets route te hebben gevolgd dan toch aangekomen in Krommenie. Lang leven een weg op breking het hele %&$& dorp gezien maar uiteindelijk toch het dijkje gevonden Om daar de Lama's (die waren al binnen geweest) en Kevin (die was bij gebrek aan Doomer maar even vast gaan staan) & de dames tegen te komen. Fijn was ik ook nog het paadje voorbij gereden Na achter ray en kevin aan getoerd te zijn als hekkensluiter binnen bij de laatste vos. Wat een Hel maar wel een machtig mooi stekkie heren 10 punten

Vosje 3:
01 Lama's
02 Bopper
03 Ronde Veenen
04 Simon & Donny
05 Kevin, Corine & Dingetje
06 Thijs


Thijs
kom eens kijken op de website
http://www.ssva.nl
19-RSN-183
Piepende cavia´s bijten niet
Avatar gebruiker
SSVA
www.cbforum.nl Freak
www.cbforum.nl Freak
 
Berichten: 201
Geregistreerd: 03 okt 2007, 23:10
Woonplaats: Ouderkerk a/d Amstel JO22LH11TB (Draaipunt)

Re: SSVA 28-02-2009

Berichtdoor Thijs » 30 maart 2009, 21:10

SSVA schreef:Piepende cavia´s bijten niet


Oei die is sterk :lol:
Afbeelding
Avatar gebruiker
Thijs
Site Admin
Site Admin
 
Berichten: 4476
Geregistreerd: 25 nov 2004, 03:06
Woonplaats: Diep donker Brabant.


Keer terug naar SSVA

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast