SSVA 22-11-2008

Moderators: 19-AT-068 Frank, Thijs, Remco Rozenburg, erik_ark

SSVA 22-11-2008

Berichtdoor Thijs » 23 nov 2008, 16:02

SSVA dat is die vos waar het altijd veel te gezellig is.

Ik stond dus weer een uur te vroeg op de verzamelplaats waar het toen al gezellig druk was!!!!
Weer veel te gezellig want toen iedereen de snelweg opschoot kwam ik op het idee om m'n appartuur eens aan te sluiten ;)
Heel slecht maar mijn eerste verdwaalpartij was vandaag al opzoek naar het draaipunt. Heel slecht maar zonder TomTom had ik al moeite om het draaipunt te vinden :-[ Terwijl iedereen al lang op de snel weg zat draaide ik me eerste rondje.
Ik denk eitje A9 richting schiphol en klaar.
Makkelijke gedacht dan gedaan uiteraart.
1e ff de verkeerde afslag nemen bij de plas en lekker rond toeren door oudenkerk om vervolgens toch de weg richting A9 te vinden.
Uiteindelijk wel de A9 gevonden maar hoe kom je dat verrektes ding nou op.
Ik ben er nooit achtergekomen en ben gezellig binnen door getoured door Aalsmeer en hoofddrop.
Om uit eindelijk als 4e binnen tye rijden bij Doomer en de Lama's in Corquius m'n route binnen door was blijkbaar nog niet zo gek!

2e vosje ging gezellig met Joshua op de tandem hij had geen signaal en ik niet bijster veel. na ff wat omzwerfingen en de rust te hebben genomen om eens ff rustig te peilen was het inh 1 rechte streep naar Robin! Die in vogelzang vlak bij de pannekoekenboederij stond. En ja hoor 1e :neehee:

Ik werd dus het 3e. Nou hadden Robin en ik al op de verzamelplaats tegen elkaar gezegd vanavond niet te gaan staan. Maar goed ik had een leuk parkeerplaatsje gezien dus ik ging toch nog ff op pad.
Terug op de parkeerplaats vond ik het toch te dicht bij de huizen en ben ik toch nog ff door gezocht. In eerste in stantie was ik op een doodlopertje aan de andere kant van vogelzang gaan staan. Nadat ik daar lekker in de hagel m'n SWR van m'n grote antenne goed had gezet (daarna bleef het natuurlijk droog) ben ik toch maar verkast naar een parkeerplaats een klein stukje verder op. Ik stond uiteindelijk op de astonomische afstand van 1,96KM hemelsbreed van Robin vandaan. Toch was het voor sommige ff lastig. D&Wvos dennie mocht toch ff 5kilometer om rijden toen ie aan de verkeerde kant stond!
Doomer zou eigenlijk naar huis gaan maar loiet zich toch verleiden door het signaaltje en was al met 10 minuten binnen! En Tom luister nou niet naar wat die vos zegt ;D

de uit eindelijke stand:
01 Doomer
02 Patrick & Robinnerix
03 Crea-bea's
04 TopTom
05 Robin (Overijselsevos)
06 Dannie D&W
07 Lama's
08 Newbies

Op naar Vosje 4 Patreick & Robinnerix
Ik had het in iedergeval lekker lastig ondanks dat ze nog geen 10 kilometer verderop stonden!
Na wat geglibber over de gladde wegen kwam ik als bijna hekkensluiter binnen bij vosje4.

Ik vond het weer super gezellig maar nog veel kouder!
Afbeelding
Avatar gebruiker
Thijs
Site Admin
Site Admin
 
Berichten: 4476
Geregistreerd: 25 nov 2004, 03:06
Woonplaats: Diep donker Brabant.

Re: SSVA 22-11-2008

Berichtdoor SSVA » 24 nov 2008, 10:55

ook weer een verslagje van Robinnerix.... :lol:

Daar gaan we weer begin zo'n beetje op de razende reporter te lijken kijken wat we er nu weer van tikken.

Het was weer tijd om te gaan starten in de polder 19.45 uur ff met patric verzamelen de spullen die nog niet in gebouwd zijn, er bij pakken. Alles achter in de Astra proppen en om 20.05 uur de hoofdstad van flevoland te verlaten.

Aangekomen op het verzamelpunt om 20.45 uur en het was er alweer lekker druk.

21.00 uur het signaal erin en daar gingen we met 9 auto's rondjes draaien en de peiling gaf aan hemelsbreed richting Haarlem/Zandvoort.
De verzamelplaats af en dan maar richting A9, aldaar signaal steeds sterker dus waren we op de goede weg. Haarlem de afslag genomen en door Haarlem heen en wat nu ging de bak weer gek doen??? Dit hadden we toch al een keer eerder meegemaakt en dachten het verholpen te hebben mis dus, maar goed dan maar een beetje behelpen en zo'n beetje als laatste aangekomen op de Spaarneweg in de Cruquius-zuid waar zich een grootwinkelcentum bevond. Daar stonden Doomer en de lama's verscholen achter een van de winkels aldaar.

Op naar vos nummer 2, maar eerst moest jawel Doomer weer eens uit de prut gehaald worden. Dus gingen Ray en Thijmen weer eens achter de Doomer mobiel staan tja ze hadden deze plek al een paar keer eerder gezien, en ff de spieren spannen en Doomer weer los.

Op naar Robin de overijselsevos ze komen ook overal vandaan(Overijselsevos, Alphensevos, DenW vos uit Brabant, en de Ronde venen) en dan nog de Polderteams (Crea bea's, Foxy's en Patric en Robinnerix) en dat allemaal op een SSVA vos (Sluwe streken vos Amsterdam) zijn de dan ook nog echte amsterdammers ( )

Maar goed we gingen weer en jawel hoor ff wennen aan de andere opstelling in de auto( het plankje van Patric maar weer neer gezet op het dashboard van de Astra) en op naar het signaal Signaal tja toch was het een signaaltje. Je verwacht ook niet dat als je alles weer net ingebouwd hebt dat je meteen aan de bak moet.

Waar stond deze vos dan na ff zoeken kwamen we uit op de "Tweede Doodweg" in Vogelenzang waar hij op een doodlopend weggetje stond. Dit doodlopende weggetje was afgesloten door een paaltje deze met een waterpomp tang even vakkundig gedemonteerd en hoefde we niet in collone achteruit. Alle jagers binnen en wat nu wachten er kwamen nog meer jagers bij, we waren nu al met 11 en wat schertste onze verbazing er waren er nog 3 extra bij gekomen. Onderweg TopTom, Dennie DenW en team ronde venen. 14 jagers en dat met de ontzettend slechte weers voorspellingen.

En wat nu het was middernacht geweest en wat bleek onze Jessica was weer een jaartje ouder geworden. Voorzover het niet door gekomen was nogmaals gefeliciteerd

Doomer zou stoppen evenals de lama's deze waren gesloopt door het weer en de kou, en dan komt ineens Klaas Vaak langs en die zet dan de kachel in de auto lekker warm aan en dan krijg je een klap en willen de oogjes niet meer en dan is het wijs om te stoppen om erger te voorkomen.

Onder tussen kregen we uit het thuisfront bericht dat het honde weer was de A28 zou deels afgesloten zijn door het slechte weer en waar wij stonden 1 hagelbuitje en verder niets. Zou het dan toch een mooie avond/nacht worden die alleen een beetje koud zou zijn.

Op naar vos 3 Thijs ff rondje en daar gingen we weer.
We kwamen uit op de Leidsevaartweg met Doomer vlak achter ons aan en opeens zegt patric dit is een leuk weggetje moesten eerst het spoor over en daarachter was het donker maarja voor ons geen reden om af te slaan en we reden door. Het signaal werd ineens minder en terug. Wat nu komen we aan bij Thijs staat Doomer er half te slapen en hij gaf de vos weg. Signaal was toch te mooi om te laten lopen. Patric en ik waren de tweede en gingen op pad, nog even wachten want er kwamen 2 auto's aan Crea team met op hun trekhaak TopTom. Createam slaat de goede weg in en Tom ging rechtdoor, wij gelijk ervan tussen met gedoofde lichten.

Op naar een plekje waar kwamen wij uit

Op de N205 de afslag maar genomen richting Boesingliede en terhoogte van de IJweg stond daar een bord doodlopend. Ik ben hier een jaar of wat geleden langs geweest en zei heel droog dit loopt niet dood dit gaat door tot aan ClausPartyhaus in Hoofddorp.
Tja dat klopte ook wel als ze de Polderbaan van Schiphol niet hadden aanglegd.
We waren dus waar we zijn moesten op de spottersplaats, gauw de Wilson 1000 op het dak, een niet al te groot signaaltje de lucht in, en piepen maar.
Onder tussen een auto van de beveiliging die een hek kwam controleren, een auto van Schiphol die de landingsbaan kwam controleren.

Hun waren weg en ik ff foto's maken tja moet ook gebeuren. Vliegtuig wat opstijgt en na een foto of 6 komt en na 6 minuten piepen een auto aan, Wat dan nu al kan toch niet, nee hoor inderdaad het was een mooie witte M.B met rood en blauwe strepen jawel de Politie.
Paniek op Schiphol want na deze 1ste politie auto komt er een 2de aan met blauw zwaailicht.
en daar gingen we de auto werd nagetrokken en ik stond niet gesignaleeerd en de auto was in orde, dan de papieren van patric en mij dan maar natrekken en ook hier niets op aan te merken.
Tja wat nu, toen moest de motor maar uit van oom agent, en de kofferbak open en alles werd gecontroleerd.
Patric en Robinnerix de terroristen, lijkt wel een nieuw stripboek uit de Obelix en Astrix stripreeks.
En oom agent weer bellen, wat nu weer dan komt hij weer op mij af zegt die heel droog "jij hebt ook foto's gemaakt, en die wil ik even zie. Ik/Wij hebben als Vos niet te verbergen en even uitgelegt hoe die ze kan bekijken. Ook deze waren goedgekeurd en tja wat moesten ze nu dan, niets en wij konden weer door piepen.

Al met al toch al 4 jagers binnen gehad, en ze kwamen niet eens via de piep.

Maar goed weer over tot de orde van de nacht.
Kwamen kort achter elkaar binnen

1. Dennie DenW
2. Robin Overijsselsevos
3. Lama's was toch onderweg naar huis
4. TopTom
5. Crea team
6. Thijs
7. Newbies

Hierna ging men huis waarts
Dennie had een knik in de spriet
Robin had geen goede pieper
Lama's gingen nu echt slapen
Tom wilde even slapen want moest over een paar uurtjes weer werken

Dus nog even vragen of er nog rijders waren komt er ineens een signaal uit de Velsertunnel, of we nog heel even wilde wachten.
Komt daar nog RonPD met gevolg aan, was op weg naar huis, was vlakbij.

Dus om 03.00 uur het signaal eruit en opweg terug naar Lelystad.

Over 2 weken wordt het 1ste signaal via Dennie DenW in de ether gegooit en zijn wij hopelijk ook weer van de partij.

Komt allen hoe meer zielen hoe meer vreugd
kom eens kijken op de website
http://www.ssva.nl
19-RSN-183
Piepende cavia´s bijten niet
Avatar gebruiker
SSVA
www.cbforum.nl Freak
www.cbforum.nl Freak
 
Berichten: 201
Geregistreerd: 03 okt 2007, 23:10
Woonplaats: Ouderkerk a/d Amstel JO22LH11TB (Draaipunt)


Keer terug naar SSVA

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten