SSVA 02-08-2008

Moderators: 19-AT-068 Frank, Thijs, Remco Rozenburg, erik_ark

SSVA 02-08-2008

Berichtdoor Thijs » 03 aug 2008, 17:34

Het verslag van de vos waar Toine bij de laatste niet de eerste was.
Naar wat ik begrepen heb was het op de verzamelplek niet zo druk.
Bij de Ouderkerker plas stonden vanavond 5 auto’s te wachten op het 1e signaaltje wat vanavond wederom door Toine verzorgd werd.
Dit keer mocht ik hem helpen!
En net als Toptom een paar maanden terug heeft hij dat geweten ook.
Waar het een paarmaanden geleden bij toptom helemaal mis ging door gehaast door tijd gebrek.
Waren we nu dik op tijd in de buurt en hadden we netjes met 1.5 uur spelling een prachtplekkie (al zeg ik het zelf) gevonden langs de Meesweg in Almere-Hout op een zandpaadje in het bos.
Maar toen kwam toch de stress uit m’n ferrari rode waggentje kwamen de mast de coax de set maat geen antenne….
Daar ging dus alle spelling maar na een dolemans rit terug naar huis en weer naar de stek als nog de piep er een hele minuut te vroeg er in!
En hij was lastig het eerste stekkie. Vossenvissertje zou even langs tomtommen maar mocht toch even peilen want hel weggetje stond niet op de kaart.
Na een minuutje of 40 piepen kwam het telefoontje. Hé Thijs volgens mij gaat er wat mis met het signaal we zitten hier met 4 auto’s bij Marken en het signaal word zachter.
Hehe hadden we er toch 4 een leuk rondje om ons heen laten rijden!
Maar toch strak op het uur kwam Joshua met op zijn bumper Doomer. Joshua reed als eerste binnen Doomer melden zich als eerste af ik heb nog even in het regelment gekeken maar jullie mogen me vertellen wie er nu daadwerkelijk eerste was. De 2e vos werd in ieder geval Doomer.
De volgorde van binnenkomst:
00 Dennis Vossend Vissertje (met GSM en TomTom ondersteuning laatste stukje op eigenkracht)
01 Joshua / Doomer
02 Bjorn & Andre
03 Remco & Anton
04. Joop & Marco alias Creabea Team
05. Anouk & Bart
06. Danie Ronde Venen
07. Groene Seat
08. Dreamflyer.

Vos 2 werd dus neer gezet door Doomer. (Huizendingenzetenweg Blaricum)
En die had blijkbaar zo iets van laten we het makkelijk houden ik ga op 3,3 kilometer hemelsbreed gewoon aan de overkant staan.
Maar ondankst de korte afstand en het lage vermogen kan het lastig zijn.
De 2e vos duurde toch nog 1,5 uur. Wat Dannie ronde venen genoeg tijd gaf naar huis te rijden z’n vossenmaatje af te zetten, terug te rijden en als hekkensluiter binnen te rijden.
Dommer had de pickup dan ook op een uiterst sneaky weggetje tegen het paadje net aan de andere kant van het water neer gezet.
De volgorde van binnenkomst:
01. Joop & Marco alias Creabea Team
02. Dennis Vossend vissertje
03. Groene Seat
04. Joshua
05. Thijs
06. Dreamflyer
07. Toine & Nemo
08. Anouk & Bart
09. Bjorn & Andre
10. Dannie Ronde Venen

Vos 3 werd vannacht verzorgd door de Creabea’s. (Laapersveld Hilversum)
En ze waren weer aan het creatieve geweest.
De mast met de GPA er op stond slechts een paar meter van de bovenleiding op een viaduct over de N201.
Altijd leuk wat dat met het signaal doet. Waar de Vossophone me de 1e zoveel uur met rust had gelaten kon ik nu toch een aantal keer stil gaan staan.
Nou moet ik zeggen dat ik dat toen de telefoontjes begonnen ook in het @#$!&!!! stadium aan geland was.
De Creabea’s stonden aan het eind van een weg wat al gemarkeerd werd met een over 25 Meter verboden in te rijden bord. Langs een hek waar dan ook eer allerlei verboden opstonden maar dat neemt natuurlijk niet weg dat je er gewoon in mag rijden.
Verschillende jagers waren hier dan ook al geweest en weer vertrokken.
Uiterst vervelend als de vos op het viaduct ziet staan maar je komt er maar niet achter hoe je er komt!!!
De volgorde van binnenkomst:
01. Dennis Vossend Vissertje
02. Anouk & Bart
03. Dannie Ronde Venen
04. Toine & Nemo
05. Bjorn & Andre
06. Thijs
07. Joshua
08. Dommer

Vos 4 was voor hellaas voor Dennis. (Parkeerplaats Naarden)
Dennis had gehoopt Toine al van z’n troon gestoten te hebben maar de rest wilde nog een vosje.
Maar Dennis deed flink z’n best en heeft iedereen weer eens duidelijk gemaakt dat je de vos niet geloven moet.
En dat deed ie goed Toine en Nemo werden laatste en de Creabea’s hebben over 2 weken de 1e vos.
De volgorde van binnenkomst:
01. Joop & Marco alias Creabea Team
02. Anouk & Bart
03. Dannie Ronde Venen
04. Doomer
05. Thijs
06. Joshua
07. Toine

Het werd weer lekker vroeg en ik heb het weer goed naar me zin gehad.
Laten we eens zien wat Joop & Marco over 2 weken voor eens in petto hebben.
Afbeelding
Avatar gebruiker
Thijs
Site Admin
Site Admin
 
Berichten: 4476
Geregistreerd: 25 nov 2004, 03:06
Woonplaats: Diep donker Brabant.

Re: SSVA 02-08-2008

Berichtdoor Thijs » 03 aug 2008, 17:39

Ik heb het in iedergeval uitstekend naar m'n zin gehad. Na een jaar knutslen is het dan eindelijk gelukt om de SAXO vossenjacht waardig te krijgen dus vanavf nu alleen nog maar 1er plaatsen :mrgreen:
Afbeelding
Avatar gebruiker
Thijs
Site Admin
Site Admin
 
Berichten: 4476
Geregistreerd: 25 nov 2004, 03:06
Woonplaats: Diep donker Brabant.


Keer terug naar SSVA

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten