ZOZvos: 19-03-2007

Moderators: 19-AT-068 Frank, Thijs, Remco Rozenburg, erik_ark

ZOZvos: 19-03-2007

Berichtdoor Thijs » 26 maart 2007, 16:39

Met een weekje vertraging toch nog even een verslagje van deze opvallende jacht ik was met een kwartier binnen :!:

Ondanks dat ik vanavond niet zou gaan rijden aangezien ik in de nachtdienst zit toch even naar de woonkamer gelopen om eens te luisteren of de ZOZvos een beetje in de buurt stond.

En tot mijn schrik zat de naald bij het in schakelen van de bak meteen in de hoek :!: Bij het dicht draaien van de RF-Gain veranderde er niks :shock:
Na vlug even gecontroleerd te hebben of 'm'n eigen kabel op m'n antenne zat me zelf toch maar even gaan douchen en aankleden :D.

Na van m'n huis een stukje weg (in de verkeerde richting) te zijn gereden naar de dichtsbij zijnde rotonden. Een vlug rondje. Na me een paar minuten afgevraagd te hebben waarom het signaal toch niet veranderde bij het draaien vlug even geparkeerd om van antenne te wisselen.
Tot m'n schrik trok ik bij het lostrekken van de Antenneplug van de wilson 1000 ook de stroom van de bak los.
Na vlug de boel weer aangesloten hebben wat me dure minuten koste :D Vlug weer een rondje en richting industrie terein.
Bij het overrijden van de brug bij m'n huis een sterk signaal wat de ik aan hoogte toeschreef aan gezien de schaal niet vol liep. Op het industrie terein rondje 2 en was het al snel duidelijk dat ik aan de verkeerde kant zat!

Dus brug weer over en de woonwijk weer in. Boogje gemaakt om onder de brug te komen. En ja hoor onder de brug misschien 200M van m'n huis de Zozvos. Na de meter even afgeregeld te hebben en een bakkie koffie snel door naar m'n werk.
Afbeelding
Avatar gebruiker
Thijs
Site Admin
Site Admin
 
Berichten: 4476
Geregistreerd: 25 nov 2004, 03:06
Woonplaats: Diep donker Brabant.

Keer terug naar ZOZvos

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast