ZOZvos: 05-03-2007

Moderators: 19-AT-068 Frank, Thijs, Remco Rozenburg, erik_ark

ZOZvos: 05-03-2007

Berichtdoor Johanh2o » 07 maart 2007, 00:39

hallo allemaal ,

het was maandagavond kwart over 7 net klaar met eten toen we met het fantastische idee kwamen om te starten in zoetermeer op het forepark.

zo gezegd zo gedaan bij aankomst passeerde we langs de kant van de weg andre dopler en red jackass (volgens mij).

20:00 uur yeah de piep na een rondje gedraaid te hebben waren ik en mijn vriendin het er voor het eerst samen over eens dat we terug richting leiden moesten.bij de stoplicht voor de snelweg a4 hoorde we jackass zeggen dat die problemen had met zijn bak en achter andre aan zouden rijden .

zij stonden voor linksaf en ik voor rechtdoor ik kon niet begrijpen waarom zij links af gingen maar m'n gevoel zei echt rechtdoor snelweg op naar leiden .

bij leiden eraf en naast de snelweg rondje gedraaid op carpool plaats en peilde richting sassenheim (daar komen de zweetdruppels hij staat toch niet voor deur thuis)

wij door leiden heen scheuren om op de a44 te komen richting huis :lol:

op de a44 bij sassenheim nog even op de parkeerplaats van de benzinepomp rondje gedraaid en peilde iets rechts van de snelweg dus ging ik denken (dom he ) rechtsaf richting warmond.

in warmond kwam die s1 door de local waardoor ik zei nee hier is het toch niet en dat de co pilote antwoord als zie je nou wel .

als de brandweer terug gegaan naar de a44 en door gereden naar afslag nieuw vennep daar op de carpool aangekomen weer effe rondje gepeild en peilde hem met de snelweg mee wij weer de snelweg op kijken wanneer die het hardst is .

nou heb ik nogal de tik om met me antenne switch te spelen en ik haalde de switch om naar zonder antenne en s9 door de local ??

ik denk hij zal toch niet op de vluchtstrook staan (zo dicht bij)
yeah daar is de afslag abbenes beneden aangekomen zegt de co pilote hey een paadje wij een discussie over het paadje (gewoon 10 minuten)

het leek een fietspad maar er stonden geen borden fietspad dus ik zeg nou rijden eerst effe door om te kijken of we verderop nog een paadje naar rechts hebben richting de snelweg,einde van de weg en de piep komt erin ik rondje draaien op kruispunt en ineens piep eruit en zegt barabazz kijk uit met draaien op de kruispunten je bent gezien he .

ik stil staan doe je licht eens uit ,zegt de vos ik wachten denk laat me niet foppen. doe nou uit zegt die ,ik uit doen en ik hoor gezien he !! ik vroeg gelijk sta je half illegaal en ja was het antwoord ik terug gereden naar het paadje van me co pilote en ja hoor uit eindelijk staan we naast de snelweg bij de vos en als eerste binnen om 21:00 kort daarop volgde er meerdere verdere volgorde weet ik niet want ik was aan het genieten van een over heerlijk kopje koffie

groetjes johan en marijke (co pilote )


euhm weet alleeen niet hoe ik de foto van google earth erbij moet plaatsen :lol:

Afbeelding
Laatst bijgewerkt door Johanh2o op 25 maart 2007, 16:28, in totaal 1 keer bewerkt.
Johanh2o
 

Berichtdoor Thijs » 13 maart 2007, 02:37

euhm weet alleeen niet hoe ik de foto van google earth erbij moet plaatsen


Maar uhhh... waar komt dat plaatje dan vandaan???? :shock:

Ik heb het plaatjes even in een linkje verandert zodat het de forum opmaak niet meer verstoord :!:
Afbeelding
Avatar gebruiker
Thijs
Site Admin
Site Admin
 
Berichten: 4476
Geregistreerd: 25 nov 2004, 03:06
Woonplaats: Diep donker Brabant.


Keer terug naar ZOZvos

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast