ZOZvos 03-09-2007

Moderators: 19-AT-068 Frank, Thijs, Remco Rozenburg, erik_ark

ZOZvos 03-09-2007

Berichtdoor Thijs » 03 sep 2007, 23:06

Vanavond voor het eerst een vosje gevonden met het nieuwe spulletje en de andere auto.

Avond begon al goed was lekker optijd thuis dus nog eventjes een beugeltje aan de meter gemaakt zodat ik netjes kon plaatsen.
Om vervolgens met toch weer weinig tijd naar de auto te gaan om richting delft te gaan waar ik met Deawoolanos had afgesporken aangezien Rob toch wel richting Rotterdam zou staan.

Tegen de tijd dat de boel zat en de S-meter niet werkte :? was het natuurlijk al weer te laat om die kan tnog op te gaan :cry:

Maar goed toen ik het parkeer terein afreed om op het parkeerterein afreed om op het industrie terein te gaan draaien.
Kwam er al een een vossen piep (7.50) met een S9 binnen! Rob bedankt voor het testen op het Vossenkanaal :lol:

Eerste riondje wees duidelijk de kant van leiden op! Dus vlug als het ging richting Vlietlanden (ja daar kom ik vaker als ik ga vossen) Daar het volgende rondje waar het snel duidelijk was dat ik toch wat lager moest wezen,

Dus de 206 af richtig zoetermeer. Na via Stompwijk een dijkje af gezakt te zijn rf-gain inmiddels dicht liep het signaal wat af.
Dus weer terug en opzoek naar het een doorlopende weg (ongeveer alles liep dood)
Vrijsnel de weg gevonden en bij het overrijden van de snel weg begon het relais van m'n linear te ratelen (in dit geval een goed teken :D ) Dus even rechts de parkeerplaats op voor een rondje .

Maar helaas zover kwam het niet aangezien op deze parkeerplaats Rob de ZOZvos van vanavond zich verschanst had.
Met een half uurtje en als 3e binnen best netjes maar dat zal wel verkapt \"beginners\" geluk zijn :lol:

Afbeelding
Afbeelding
Avatar gebruiker
Thijs
Site Admin
Site Admin
 
Berichten: 4477
Geregistreerd: 25 nov 2004, 03:06
Woonplaats: Diep donker Brabant.

Berichtdoor Johanh2o » 04 sep 2007, 00:11

houd dit vol thijs je kan het !!!!!! :lol:
Johanh2o
 


Keer terug naar ZOZvos

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast