Het kwebbelhoekje

Plaats hier al je berichten die niet met de hobby te maken hebben.

Moderators: 19-AT-068 Frank, Thijs, Remco Rozenburg, erik_ark

Re: Het kwebbelhoekje

Berichtdoor plientjebr » 05 dec 2017, 17:00

Inderdaad schoonmaken met een zakdoek. Wel een schone, anders word het zo'n snot bende.
Op de zakdoek spuit ik glassex of hoe je dat ook schrijft en schoon is je brilletje. Ik ken ook mensen die
de bril in de vaatwasser stoppen, maar daar moet ie dan wel tegen kunnen en je moet wel een vaatwasser
hebben natuurlijk.
plientjebr
Compleet los geslagen!!!
Compleet los geslagen!!!

Berichtdoor BugHunter » 05 dec 2017, 19:16

Vaatwasser lijkt me niks. Ik heb ook wel een goede manier, dat is afwasmiddel en dan goed afspoelen en uitslaan. Dan issie brandje. Maar dat gaat natuurlijk niet als je onderweg bent. Zakdoeken gebruik ik niet, maar misschien wel een goed idee. Ik vond het een smerig idee, om zo'n ding vol snot in je zak te stoppen. Maar alleen voor de bril, is natuurlijk goed te doen. Tissues, servetten en keukenpapier schijnt een slecht idee te zijn, omdat er houtvezels in schijnen te zitten, wat krassen kan geven. Ja, ik ga maar eens kijken voor zakdoeken. Gefeliciteerd met Sinterklaas, lekker vreten en drinken. :-D
BugHunter
www.cbforum.nl Freak
www.cbforum.nl Freak

Berichtdoor plientjebr » 05 dec 2017, 21:12

Lekker eten en drinken doe ik altijd wel hoor, heb ik geen Sinterklaas voor nodig :D
Nog even over een schone bril.....toen ik de mijne kocht zat er een doekje bij om hem schoon te maken.
Werkt prima en is het doekje vies kan het in de wasmachine.

Afijn, het is Sinterklaasavond....ik ben vast stout geweest dit jaar, want hij is hier nog niet geweest. :cry:
plientjebr
Compleet los geslagen!!!
Compleet los geslagen!!!

Berichtdoor schoeffel » 05 dec 2017, 23:03

Brillendoekjes van de Action, 89 eurocent voor een doosje.
Zijn perfect, ik gebruik ze ook voor mijn telefoon, beeldscherm van mijn pc.
De vaatwasser is een slecht idee, zolang je bril in de vaatwasser zit,... zie je geen fluit.
zonder antenne,... zul je niet veel kenne.
schoeffel
www.cbforum.nl Freak
www.cbforum.nl Freak

Berichtdoor plientjebr » 06 dec 2017, 17:15

Ik heb geen vaatwasser, maar zie nog geen fluit, hoe goed ik ook zoek. Ohhhh, jij hebt wel een fluit in huis :D
Maar je hebt gelijk, die brillendoekjes zijn perfect...voor je telefoon en beeldscherm. Echter, gebruik ik ze voor mijn
bril, blijft er altijd een waas achter, of zal ik gewoon wazig zien?
plientjebr
Compleet los geslagen!!!
Compleet los geslagen!!!

Berichtdoor BugHunter » 06 dec 2017, 20:12

Ik heb wel die vochtige brillendoekjes, maar ben er ook niet kapot van. Voor het beeldscherm zijn ze best, maar.... Ik heb meerdere leesbrillen, en de een maak je makkelijker schoon dan de ander, dan heb je inderdaad zo'n waas.En bij de randen blijft ook altijd een mistig stukje zitten, daar heb je wel geen last van, maar het gezicht wil ook wat. Ik heb ook zo'n meegeleverd brillendoekje, met zo'n zigzag rand, maar die heb ik nog nooit gewassen, dus die zal ik eens in een sopje zetten. Schoon katoen geeft in elk geval een goed resultaat. Nou, dat was de afdeling bril schoonmaken. :-D
BugHunter
www.cbforum.nl Freak
www.cbforum.nl Freak

Vorige

Keer terug naar Diversen