Vossenjachtclub Midden limburg - 9 OKTOBER 2010

Voor al je vragen over 27mc vossenjacht.

Moderators: 19-AT-068 Frank, Remco Rozenburg, erik_ark

Vossenjachtclub Midden limburg - 9 OKTOBER 2010

Berichtdoor Paashaas » 28 aug 2010, 23:39

Hallo allemaal.

We zijn met een paar "oude gedienden" toch weer begonnen met vossenjachten te organiseren in het midden limburgse.
We hebben inmiddels alweer 2 gezellige avonden achter de rug.
We hanteren geen puntenlijsten meer zoals vroeger, we gaan ook niet elke 2 weken rijden, ook ga ik geen verslagen meer schrijven (wel wil ik regelmatig wat foto's op de website plaatsen),wel houden we ons "oude" reglement in ere....Niet dat die zo ernstig was, maar er rijden mensen bij die nogal zuinig zijn op hun voertuig en dus niet een weiland of bospad inkarren. Dus vooral wederzijds begrip, en de kerk in het midden laten zeg maar ;-)
IN PRINCIPE is iedereen welkom, maar we willen wel iedereen op het hart drukken dat het ABSOLUUT geen scheurwedstrijd is. Scheurijzers en batjes kunnen dus beter thuisblijven, of naar een groep vossers gaan die zich wat minder druk maken om normen en waarden ;-) ;-)
Contact opnemen gaat het makkelijkste via mij, (website-telefoon-email), maar er wordt ook nog aan een mini-forumpje gewerkt om die te implementeren in de site.
Wat doen we wel : Een datum prikken en die vervolgens doorgeven aan een ieder die zich aangemeld heeft.
Dus ga s.v.p. ook niet elk weekend bellen of we rijden. Als we rijden, zal dat op tijd door gegeven worden EN op de website verschijnen ! (mocht ik eraan denken, ook hier op ut forum :mrgreen: )

Hoe-waar-wat : http://www.vossenjachtclub.tk / vossenjachtclub@hotmail.com

Groetjes Patrick
Laatst bijgewerkt door Paashaas op 28 sep 2010, 22:47, in totaal 1 keer bewerkt.
Paashaas
 

Re: Vossenjachtclub Midden limburg

Berichtdoor Paashaas » 16 sep 2010, 22:38

9 Oktober is het weer zo ver, we gaan weer eens een avondje vossen !
Start locatie is zoals altijd de vestiging van de bouwmaat in Roermond :

http://www.opelvectra.info/home/vjc/home/verzamel.html

We verzamelen om 8 uur !
Meer info vind je op : www.vossenjachtclub.tk
Paashaas
 

Re: Vossenjachtclub Midden limburg - 9 OKTOBER 2010

Berichtdoor Paashaas » 05 okt 2010, 23:01

We hebben inmiddels 11 wagens/aanmeldingen, dus het beloofd weer een gezellig avondje te worden zaterdag !
Paashaas
 


Keer terug naar Vossenjacht

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 107 gasten