Basisantenne in Amerika besteld

Voor al je vragen over antenne's

Moderators: 19-AT-068 Frank, Thijs, Remco Rozenburg, erik_ark

Berichtdoor DX-Power » 08 jan 2008, 22:40

Ik pm je wel even :wink:
DX-Power
 

Re: Basisantenne in Amerika besteld

Berichtdoor DX-Power » 08 feb 2008, 02:07

Van de week € 35,- invoerrechten moeten betalen. Ik denk ik meld het even momenteel even rustig hiero met de 27mc moet de antenne anders gaan afregelen. Heb nogal wat storing hiero moet dus toch de juiste impedantie tussen de 50 ohm matcher en de swr matcher vinden. Politie hier ook nog geweest omdat die jaloerse buurt commise niet kan hebben dat we een mast hebben haha ding staat al 15 jaar ofzo. Maar had midland basis van 2 watt erachter en anders spul allemaal netjes opgeborgen. Al diverse keren gereageerd op een mooie mast op marktplaats.nl maar niemand wil verkopen ze sturen geen info of geen fotos het is wat of niet en op etherpiraten.com word ik niet herkend misschien dat daar een mast op staat maar ik krijg de bevestigings mail niet.

De antenne heeft de stormen en rukwinden prima doorstaan trouwens.
DX-Power
 

Re: Basisantenne in Amerika besteld

Berichtdoor Papa Alpha » 08 feb 2008, 20:35

DX-Power schreef:De antenne heeft de stormen en rukwinden prima doorstaan trouwens.


Ik had ook niet anders verwacht :mrgreen:

Bedoel je trouwens dat je storing tijdens je ontvangst hebt of dat je storing veroorzaakt?

Groeten, Harry.
Sirtel 2000 Silver basisantenne + President Jackson II Euro + Turner Plus 3B
Op zolder ligt nog een Avanti Sigma IV, een Avanti Astro-Beam AV-150, Avanti AV-101 Astroplane en een Mantova Turbo 8.
Instructiefilmpje van Avanti Sigma IV antenne/How to assembly an Avanti Sigma IV: http://www.mijnalbum.nl/Album-MVHRLAKY-
EEN INNIGE BAND MET DE 11 METER BAND SINDS 1974.
Avatar gebruiker
Papa Alpha
www.cbforum.nl SUPERRRRR Freak
www.cbforum.nl SUPERRRRR Freak
 
Berichten: 661
Geregistreerd: 24 feb 2007, 19:46
Woonplaats: Regio Deventer

Re: Basisantenne in Amerika besteld

Berichtdoor DX-Power » 09 feb 2008, 19:46

Storing veroorzaakt en heeel wat meer dan met de mantova. Het is ook wel logische natuurlijk deze antenne zend een stuk beter maar mij was verzekerd dat het zeker 80% minder is dan andere antennes en is ook overal te lezen dat men minder op apparatuur inslaat. Heb geen haast maak mij nooit zo druk hier over ik ga het rustig nakijken met mn pa als het mooi weer is.
DX-Power
 

Vorige

Keer terug naar Antennes

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Google Adsense [Bot] en 176 gasten