wilson little will

Voor al je vragen over antenne's

Moderators: 19-AT-068 Frank, Thijs, Remco Rozenburg, erik_ark

wilson little will

Berichtdoor uniden2830 » 01 nov 2006, 03:04

weet er iemand of je de kabel van een wilson little will kan vervangen,er iemand zo leuk geweest die mijn kabel beschadigt heeft. :x
de beschadiging zit namelijk dichtbij de antenne.
kan je deze antenne uit elkaar halen?
uniden2830
 

Berichtdoor Arthur » 01 nov 2006, 09:57

Ja dat kan hoor, is al eens in een ander topic nesproken en daar is dit schema'tje toen ingezet voor een wilson 1000, denk dat een little weinig anders is..


Afbeelding

En misschien hebben meer mensen hier iets aan in de toekomst :wink:

Afbeelding[/quote]

was dit topic: viewtopic.php?t=258 laatste pagina!
Arthur
 

Berichtdoor uniden2830 » 01 nov 2006, 18:03

dankje ga het gewoon proberen,nu heb ik ongeveer een idee hoe zo'n antenne in elkaar zit
uniden2830
 

Re:

Berichtdoor Arthur » 01 nov 2006, 21:37

uniden2830 schreef:dankje ga het gewoon proberen,nu heb ik ongeveer een idee hoe zo'n antenne in elkaar zit


Op de tekening lijkt het best complex, maar heb zelf mijn wilson 1000 al meermaals uitelkaar gehad en het is vrij simpel te doen hoor.
Arthur
 

Berichtdoor uniden2830 » 06 nov 2006, 03:49

heb het onder werktijd is even bekeken.
is goed te doen een eitje
gaat denk ik makkelijker als bij een wilson 1000
uniden2830
 

Berichtdoor NL1ZZE » 11 nov 2006, 13:40

Hoe verwijder je een bericht ????
NL1ZZE
www.cbforum.nl Freak
www.cbforum.nl Freak
 
Berichten: 351
Geregistreerd: 07 mei 2006, 16:03
Woonplaats: Zierikzee

Re:

Berichtdoor erik_ark » 11 nov 2006, 14:09

NL1ZZE schreef:Hoe verwijder je een bericht ????


Dat kunnen alleen de moderators :wink:

Zie ook hier: viewtopic.php?t=17

Hoe kan ik een bericht bewerken of wissen?
Indien je geen beheerder of moderator bent dan kan je enkel je eigen berichten bewerken of wissen. Je kan een bericht bewerken door te klikken op de edit knop van de te wijzigen post. Indien er al iemand geantwoord heeft op je bericht dan zal er een kleine tekst aan je bericht toegevoegd zijn waneer je teruggaat naar het onderwerp. Deze geeft het aantal keer dat je je bericht bewerkt hebt aan. Dit gebeurt niet wanneer nog niemand heeft geantwoord en ook niet als moderators of administrators de post bewerkt hebben (zij zouden een bericht moeten nalaten wat ze hebben aangepast en waarom).

Het is gebruikelijk om, als je je bericht bewerkt, aan te geven wat je hebt veranderd tussen blokhaken. Dit kan een toevoeging aan het eind van het bericht zijn, of je kunt de aanpassingen zelf tussen blokhaken zetten. Merk op dat normale gebruikers geen berichten kunnen wissen zodra erop geantwoord is.
19DD012
Avatar gebruiker
erik_ark
Moderator
Moderator
 
Berichten: 955
Geregistreerd: 27 jan 2005, 16:57
Woonplaats: Deventer


Keer terug naar Antennes

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 31 gasten