Gpa vraagje!

Voor al je vragen over antenne's

Moderators: 19-AT-068 Frank, Thijs, Remco Rozenburg, erik_ark

Gpa vraagje!

Berichtdoor jeepee » 17 feb 2008, 18:45

Hallo beste mensen,

Ik heb een oude GPA antenne hier. Nu heb ik een vraagje: het element wat in en uitgeschoven moet worden-de bovenste dus-, in dit geval met een kroontje erop, is een stuk dunner dan het 1 na laatste element.
Onder het kroontje zit een nokje vast onder het nokje van waar het kroontje op vastzit. Dit is met een inbusje los te draaien. Dit metalen deeltje past precies in het 2e deel.
nu is mijn vraag:
Is het de bedoeling dat dit deeltje verschuift en vastzet in het 2e deel, of mis ik gewoon een element??

Als iemand dit heeft kunnen volgen en er ervaring of kennis over heeft hoor ik het graag!

Ik voeg er enkele foto`s bij waarop de situatie te zien is.

Grt. jeepee.

Hm ik weet niet precies hoe het werkt om een foto op de ad te plaatsen.. kan iemand mij dit uitleggen?
Ik kan ook foto`s mailen om het ietwat vage verhaal te verduidelijken.
Alles nagelopen, gerepareerd en opgestart. Ben weer on Air!
Oproepkanaal 36, Testkanaal 20 FM. Omgeving Gouda.
JP.
Avatar gebruiker
jeepee
Niet meer weg te krijgen
Niet meer weg te krijgen
 
Berichten: 52
Geregistreerd: 07 feb 2008, 22:16
Woonplaats: Boskoop

Re: Gpa vraagje!

Berichtdoor PUMA » 17 feb 2008, 22:35

jeepee schreef:Hm ik weet niet precies hoe het werkt om een foto op de ad te plaatsen.. kan iemand mij dit uitleggen?
Ik kan ook foto`s mailen om het ietwat vage verhaal te verduidelijken.



Hmmm.....Probeer effe op http://www.mijnalbum.nl een foto-album te maken en die dan openbaar te maken zodat iedereen die kan zien.....Plaats daar dan wat foto's in met een verwijzing naar dit ''verhaal/uitleg''.
Misschien dat het geheel dan duidelijker wordt.

In ieder geval dien je -waarschijnlijk dus- die antenne met behulp van dat element wat kan in- en uitschuiven 1:1 te zetten met behulp van een SWR-meter.
HomePage ; Foto-Albums
Mobiel : DANITA 440 , MIDLAND CTE-747 , SIRTEL S9+ (Dagelijks door Zeeland - CH 24)
Avatar gebruiker
PUMA
www.cbforum.nl SUPERRRRR Freak
www.cbforum.nl SUPERRRRR Freak
 
Berichten: 513
Geregistreerd: 02 maart 2006, 22:41
Woonplaats: Hulst - Zeeuws Vlaanderen


Keer terug naar Antennes

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 181 gasten