Ik kwam vanmorgen onderstaande Mars mod tegen voor de Yaesu FT-710 op reddit.com.
Zie onderaan, https://www.reddit.com/r/amateurradio/comments/z8z53t/is_there_a_ft710_mars_mod/
Is er misschien iemand hier die deze al heeft getest?

Moderators: 19-AT-068 Frank, Thijs, Remco Rozenburg, erik_ark
Als je zoals ik ook zendamateur bent dan wil je de goede apparatuur die je gebruikt op de 10 meter ook op de cb band kunnen gebruiken
Ernst schreef:Als je zoals ik ook zendamateur bent dan wil je de goede apparatuur die je gebruikt op de 10 meter ook op de cb band kunnen gebruiken
Ik had altijd het idee als je een licentie hebt alleen zo als wij allen alleen type goedgekeurde apparatuur mogen gebruiken die zich limiteert tot 40 kanalen met de welbekende 4 modulaties en zeer beperkt vermogen
Of heb ik dat mis?
Ook op andere vergunningsvrije frequenties zoals 27 megahertz of PMR446 frequenties worden
zendamateurs waargenomen, mogelijk gebruik makend van hun amateur apparatuur. Dit is dus
niet toegestaan, iedere vorm van vergunningsvrij frequentiegebruik vereist specifieke
zendapparatuur. Houdt hier rekening mee, een zendamateur houdt zich aan de afspraken.
Erik schreef:Als je zoals ik ook zendamateur bent dan wil je de goede apparatuur die je gebruikt op de 10 meter ook op de cb band kunnen gebruiken.
Verder is de frequentiestabiliteit van deze Yaesu apparatuur veel beter dan van de goedkope knakendozen.
Erik schreef:Verder loopt het daar over van omhoog gevallen fatsoenrakkers die van mening zijn dat ze ook politieagentje moeten spelen.
Daar houd ik niet zo van, doe maar normaal.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast