29ste Radio Onderdelen Markt Assen

Meld hier alle evenementen

Moderators: 19-AT-068 Frank, Thijs, Remco Rozenburg, erik_ark

Re: 29ste Radio Onderdelen Markt Assen

Berichtdoor plientjebr » 06 okt 2012, 22:49

Nou, ik heb het idee ook niet dat ie bijt hoor, maar de antenne ophalen is voor mij een heel gebeuren.......
Behalve een beetje door de buurt hobbelen ( ik probeer echt wel meer ) gaat voor mij niet echt.

En ik vond hem ook niet echt van goud :lol:
Avatar gebruiker
plientjebr
Compleet los geslagen!!!
Compleet los geslagen!!!
 
Berichten: 2433
Geregistreerd: 25 nov 2011, 22:15
Woonplaats: Bellingwolde

Re: 29ste Radio Onderdelen Markt Assen

Berichtdoor Wintertje » 07 okt 2012, 08:44

rob kenwood schreef:75 euro voor een gpa? was dat ding van goud? en idd wat wintertje ook al zegt.haal die antenne maar gewoon op bij dirk! hij bijt niet volgens mij! :roll:


Hee Robbie! Hoe is het met jou?
Wintertje
www.cbforum.nl verslaafde!
www.cbforum.nl verslaafde!
 
Berichten: 944
Geregistreerd: 23 feb 2007, 20:22
Woonplaats: Zuid-Holland

Re: 29ste Radio Onderdelen Markt Assen

Berichtdoor rob kenwood » 08 okt 2012, 07:30

Wintertje schreef:
rob kenwood schreef:75 euro voor een gpa? was dat ding van goud? en idd wat wintertje ook al zegt.haal die antenne maar gewoon op bij dirk! hij bijt niet volgens mij! :roll:


Hee Robbie! Hoe is het met jou?


he rene! ja gaat goed man hierzo. hoe is het met jou dan? nog druk met de hobby of ligt het op een laag pitje?
19AC153


is er leven na de dood? steel me kenwood en je weet het!
rob kenwood
www.cbforum.nl verslaafde!
www.cbforum.nl verslaafde!
 
Berichten: 962
Geregistreerd: 12 aug 2008, 17:59
Woonplaats: gewoon thuis

Re: 29ste Radio Onderdelen Markt Assen

Berichtdoor Wintertje » 08 okt 2012, 07:57

Ik heb nog steeds constant een S5-S7 storing dus hoor niet veel :evil:
Heb alleen nog een draadantenne hangen. Tegenwoordig zit ik veel in de auto dus wil ik wat meer mobiel werken.
Moet een oplossing bedenken hoe een en ander in te bouwen, want ik heb een leaseauto (VW Golf station) gekregen.
Zal wel de Little Will worden en het radiootje met dubbelzijdig plakband ergens tegenaan.
Wintertje
www.cbforum.nl verslaafde!
www.cbforum.nl verslaafde!
 
Berichten: 944
Geregistreerd: 23 feb 2007, 20:22
Woonplaats: Zuid-Holland

Re: 29ste Radio Onderdelen Markt Assen

Berichtdoor rob kenwood » 09 okt 2012, 11:10

Wintertje schreef:Ik heb nog steeds constant een S5-S7 storing dus hoor niet veel :evil:
Heb alleen nog een draadantenne hangen. Tegenwoordig zit ik veel in de auto dus wil ik wat meer mobiel werken.
Moet een oplossing bedenken hoe een en ander in te bouwen, want ik heb een leaseauto (VW Golf station) gekregen.
Zal wel de Little Will worden en het radiootje met dubbelzijdig plakband ergens tegenaan.


ook leuk toch,mobiel werken? een ts50 erin en lekker dxen ! en dat is idd minder van die storing! schiet niet op voor je! :(
19AC153


is er leven na de dood? steel me kenwood en je weet het!
rob kenwood
www.cbforum.nl verslaafde!
www.cbforum.nl verslaafde!
 
Berichten: 962
Geregistreerd: 12 aug 2008, 17:59
Woonplaats: gewoon thuis

Re: 29ste Radio Onderdelen Markt Assen

Berichtdoor Kratjuh » 09 okt 2012, 11:19

@Wintertje: Ik heb ook een leaseauto. Als je een 'net ogend' voetje scoort, kun je zonder problemen een gatmontage overwegen. Als je auto uit zijn contract gaat kun je het voetje met een net dopje laten zitten. ;)
Ik heb zelf altijd gebruik gemaakt van trunk-lids (zoals Diamond K400) en dergelijk montagemateriaal, omdat ik ook niet zo'n "gatenheld" ben. Die kun je aan het eind zonder (zichtbare) schade verwijderen. Meestal interesseert het de leasemaatschappij niet eens, maar ik ben nu eenmaal zuinig aangelegd, ook als het eigenlijk niet 'mijn' auto is.

Edit bonustip voor radiomontage: Ik heb een L-vormig alu stripje bij de bouwmarkt gekocht waar al schroefgaten in zitten. Ik heb die omgebogen zodat ik 2 schroefjes in de zijkant van het middenconsole kon schroeven. Het bedieningspaneel van mijn (amateur)radio klikt op de houder die ik tegen het andere stuk van de houder heb geschroefd.
Waarom zo? Het zit als een huis, de schroefgaatjes aan de zijkant interesseert de leasemaatschappij niet en dubbelzijdig tape bleef met geen mogelijkheid zitten (vieze plakzooi weghalen ook niet meer nodig)....

Misschien kan ik binnenkort even een fotootje maken. :)
Avatar gebruiker
Kratjuh
www.cbforum.nl Freak
www.cbforum.nl Freak
 
Berichten: 213
Geregistreerd: 27 feb 2012, 13:27
Woonplaats: Nieuwkoop

Re: 29ste Radio Onderdelen Markt Assen

Berichtdoor plientjebr » 09 okt 2012, 19:36

Misschien volgende keer mooie auto's te koop op de Radio Onderdelen Markt? :lol: :wink:
Avatar gebruiker
plientjebr
Compleet los geslagen!!!
Compleet los geslagen!!!
 
Berichten: 2433
Geregistreerd: 25 nov 2011, 22:15
Woonplaats: Bellingwolde

Vorige

Keer terug naar Evenementen

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 21 gasten

cron