Radiomarkt `t Harde 12 juni 2010

Meld hier alle evenementen

Moderators: 19-AT-068 Frank, Thijs, Remco Rozenburg, erik_ark

Radiomarkt `t Harde 12 juni 2010

Berichtdoor ph4ck » 18 maart 2010, 18:32

Op zaterdag 12 juni organiseert de afdeling Noord Oost Veluwe van de landelijke Vereniging voor Experimenteel Radio Onderzoek (VERON) na afwezigheid van een jaar op veler verzoek al weer voor de veertiende maal haar Radiomarkt (elektronica vlooienmarkt).

Op deze Radiomarkt worden allerlei nieuwe of gebruikte spullen aangeboden die op de een of andere manier met elektronica te maken hebben.
Voor de radiohobbyisten zijn er allerlei spullen te koop variërend van antennes, kabels, meetapparatuur en voedingen tot allerlei soorten transceivers, porto`s.
En natuurlijk wordt de zelfbouwende elektronicahobbyist niet vergeten door het grote aanbod van losse onderdelen en (sloop)apparaten. Zo zijn er voor de computerliefhebbers diverse componenten verkrijgbaar (nieuw en gebruikt)om hun systemen te updaten .
Dus mocht u op zoek zijn naar een moeilijk verkrijgbaar onderdeel, verzamelt u oude radio’s, oude legerapparatuur, of wat dan ook op het gebied van elektronica, kom dan zaterdag 12 juni a.s. naar deze gezellige Radiomarkt.

De markt wordt gehouden bij het Multi Functioneel Centrum “M.F.C Aperloo" Stadsweg 27 't Harde.
De markt begint om 09.00 uur en duurt tot 15.00 uur en de entree bedraagt 2 Euro.
Er is voldoende gratis parkeerruimte in de omgeving.

Voor het laatste nieuws en informatie over het huren van een kraam kijk op: http://www.pi4nov.nl of stuur een mailtje naar: radiomarkt@pi4nov.nl

Namens de organisatie: Erik Klein PH4CK
ph4ck
 


Re: Radiomarkt `t Harde 12 juni

Berichtdoor ph4ck » 19 maart 2010, 02:12

Hallo Frank

ik zag het later, je was me te snel af :)
maarja hoe meer reclame hoe beter het is ,tenminste voor onze radiomarkt op tv kan het me gestolen worden :twisted:
ph4ck
 

Re: Radiomarkt `t Harde 12 juni

Berichtdoor 19-AT-068 Frank » 19 maart 2010, 08:10

Zo is hoe meer reclame hoe beter .Ik vindt het super dat je het ook op het cb forum komt melden .Zouden meer amateurs moeten doen .
Avatar gebruiker
19-AT-068 Frank
Moderator
Moderator
 
Berichten: 4954
Geregistreerd: 18 dec 2006, 21:03
Woonplaats: Enschede/JO32KF

Re: Radiomarkt `t Harde 12 juni

Berichtdoor Columbus » 19 maart 2010, 12:51

Hoezo Frank? Veel vaste bewoners van dit forum zijn toch ook amateur?

Hoop dat de rolstoelvriendelijkheid in 't Harde beter is dan 2 jaar geleden: toen moest de rosltoel eerst een trapje opgetild worden om door de gymastiekzaal te kunnen komen (waar vervolgens niets was anders dan de koffiehoek). :roll:
_______________________
'Animals can´t shoot back - your DX competitors can! Be a REAL MAN and lets hunt DX - not animals!'
'Get Alive...work DX!'
Avatar gebruiker
Columbus
www.cbforum.nl verslaafde!
www.cbforum.nl verslaafde!
 
Berichten: 875
Geregistreerd: 05 nov 2007, 23:41
Woonplaats: Gelderland

Re: Radiomarkt `t Harde 12 juni

Berichtdoor 19-AT-068 Frank » 19 maart 2010, 13:18

Klopt er zitten hier al div. amateurs maar het mogen er altijd meer zijn :D Vaak laat de zendamateur het CB gebeuren links liggen. Wat ik erg jammer vindt omdat hier toch wel een aantal potentiele zendamateurs kandidaten zitten,die alleen nog ff een extra zet nodig hebben om een examen te doen .

Laten we het hier even bij laten anders dwalen we af van het onderwerp.
Avatar gebruiker
19-AT-068 Frank
Moderator
Moderator
 
Berichten: 4954
Geregistreerd: 18 dec 2006, 21:03
Woonplaats: Enschede/JO32KF

Re: Radiomarkt `t Harde 12 juni

Berichtdoor ph4ck » 19 maart 2010, 13:46

Hallo Columbus

dan ben je wel erg hard door de gymzaal gereden want er stonden daar weldegelijk kramen :)
De nieuwe locatie is een gloednieuw gebouw ,dus ik neem aan dat alles aangepast is aan de mindervalide medemens.(behalve de klimrekken :oops: )
Alle stands staan nu buiten en als alles een beetje meezit is er ook ruimte voor kofferbakverkoop voor personen die wat te verkopen hebben maar geen hele kraam nodig hebben.

"bij de weg" ik ben zelf ook begonnen op de 27mc (1978) en ik denk dat de 27mc een goede opstap is voor de aspirant zendamateur, het bied gewoon meer mogelijkheden als je je vergunning hebt en je hoeft niet bang te zijn dat ze je dure spullen meenemen .
En als je voldoende hebt aan de 27mc is dat ook prima, tis net wat je leuk vind , zolang je maar plezier beleeft aan je hobby :D
ph4ck
 

Re: Radiomarkt `t Harde 12 juni

Berichtdoor ph4ck » 26 mei 2010, 21:55

Er is nu ook mogelijkheid tot kofferbak verkoop voor degenen die niet zoveel te verkopen hebben.
ph4ck
 

Re: Radiomarkt `t Harde 12 juni 2010

Berichtdoor Remco Rozenburg » 11 jun 2010, 21:26

Gaan er nog mensen van hier naartoe? Ik ben er voor de verandering gewoon eens bij :) :)
19CQ29 - Mobiel
Avatar gebruiker
Remco Rozenburg
Site Admin
Site Admin
 
Berichten: 1676
Geregistreerd: 20 jan 2007, 22:06
Woonplaats: Rozenburg

Re: Radiomarkt `t Harde 12 juni 2010

Berichtdoor 19DT2120 » 11 jun 2010, 21:42

Ja ik ga morgen ook,weet alleen nog niet hoe laat.De vriendin van een maat van me moet eerst werken.
Kan ook nog met de trein gaan,is maar 5 minuten .Alleen het is zo'n een pleuris eind lopen van het station naar de nieuwe locatie :evil:


update
Valt nog mee 2,5Km
>Let's go digital<
JS8call JT65
WSPR ROS PSK
Etc . RIP FT8
Avatar gebruiker
19DT2120
Super Spammer
Super Spammer
 
Berichten: 1706
Geregistreerd: 25 sep 2006, 15:31
Woonplaats: Eibertjesdarp

Re: Radiomarkt `t Harde 12 juni 2010

Berichtdoor Remco Rozenburg » 12 jun 2010, 13:10

Ben er ff geweest, leuk maar vrij klein. Voor elk wat wils, van Dijken en Veenstra stonden er met veel nieuw spul. Daarnaast natuurlijk de stands met buisjes, oude apparatuur en bakken vol onderdelen. Heb er zelf een aantal sma kabeltjes meegenomen, maatje die meereed een bos coax, pluggen, koperdraad en nog wat klein grut. We hebben vooral genoten van de piraten op 3M, drukke bedoeling daar :)
19CQ29 - Mobiel
Avatar gebruiker
Remco Rozenburg
Site Admin
Site Admin
 
Berichten: 1676
Geregistreerd: 20 jan 2007, 22:06
Woonplaats: Rozenburg

Re: Radiomarkt `t Harde 12 juni 2010

Berichtdoor 19DT2120 » 12 jun 2010, 15:55

Ben er ook nog geweest. :D
Dit keer was het mooi ruim op gezet en overzichtelijk en het enige wat ik mee heb genomen is een doosje met krimpkousjes en klem-ferriet .
>Let's go digital<
JS8call JT65
WSPR ROS PSK
Etc . RIP FT8
Avatar gebruiker
19DT2120
Super Spammer
Super Spammer
 
Berichten: 1706
Geregistreerd: 25 sep 2006, 15:31
Woonplaats: Eibertjesdarp

Re: Radiomarkt `t Harde 12 juni 2010

Berichtdoor 19-AT-068 Frank » 13 jun 2010, 08:26

Helaas ik had wat anders .
Avatar gebruiker
19-AT-068 Frank
Moderator
Moderator
 
Berichten: 4954
Geregistreerd: 18 dec 2006, 21:03
Woonplaats: Enschede/JO32KF


Keer terug naar Evenementen

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 17 gasten