Export bakkie of normale

Voor al je vragen over bakkies, CB's en Export Radios

Moderators: 19-AT-068 Frank, Thijs, Remco Rozenburg, erik_ark

Export bakkie of normale

Berichtdoor RemcoBlom » 02 mei 2021, 14:29

Goedmiddag,
om te beginnen ik ben nieuw hier en heb erg veel interesse in hoe de 27 mc wereld in elkaar steekt,
maar dat komt op zijn tijd wel.

op dit moment ben ik eigenaar van een president walker I en heb met deze zeer weinig bereik. dit komt hoogst waarschijnlijk door de afstelling van mij k30 antenne.

nu heb ik er binnenkort een nieuwe pick-up bij waar ik ook een bakkie in wil plaatsen. hierbij zit ik te denken aan een export bakje zoals de president walker II export. met een toepasselijke antenne die zijn 40 Watt vermogen aan kan.

is dit aan te raden?

ik ga voor de export omdat ik veel bereik wil hebben maar ben niet bekend wat voor complicaties hierbij komen kijken.
kunnen jullie mij wegwijs maken

mvg Remco
RemcoBlom
Nieuw Lid
Nieuw Lid
 
Berichten: 1
Geregistreerd: 02 mei 2021, 12:48

Re: Export bakkie of normale

Berichtdoor lumberjack » 02 mei 2021, 20:32

Hoi Remco .

Ik heb in mijn terreinwagen een President Ronald exportbak zitten 35 watt en 400 kanalen , deze is niet meer te verkrijgen maar hebben vervanger die ook zeer klein is de president Martin export, deze is maar 20 watt en heeft maar 120 kanalen maar als je net als ik een 100 watt kacheltje erachter zet en op het dak een Wilson 1000 deze kan 1000 watt vermogen aan kom je ver . ik heb af en toe ligt eraan waar ik rij tot 30 kilometer bereik. Maar zullen er wel meer zijn met andere ideeën verder succes met deze leuke hobby.
lumberjack
Doorzetter
Doorzetter
 
Berichten: 36
Geregistreerd: 07 mei 2020, 17:16
Woonplaats: omgeving Kleve (Duitsland)


Keer terug naar Bakkies

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 33 gasten