Vraagje over soring en over antennes

Voor al je vragen over bakkies, CB's en Export Radios

Moderators: 19-AT-068 Frank, Thijs, Remco Rozenburg, erik_ark

Vraagje over soring en over antennes

Berichtdoor Dick » 27 mei 2007, 11:58

Hoi mijn eerste vraag :is er iets te doen aan de storing die de aanjager de de auto geeft ,ja de squelch verder open draaien maar dan hoor ik niemand meer. :?:
vraag 2: ik ben me aan het verdiepen in een andere antenne zoals gezegt deze staat op mijn polyester dak met een plaatje alluminium aan massa kijk nu naar een firestik omega no ground,maar hoe zit dat dan bv bij een K40 die kan ook niet op een grondplaat alleen aan een beugel ?
of een antenne op de bullbar van de auto deze heeft wel goed massa maar ook geen oppervlak.
ik ben benieuwd naar de reacties
Gr Dick
Dick
 

Re: Vraagje over soring en over antennes

Berichtdoor erik_ark » 27 mei 2007, 12:32

Dick schreef:Hoi mijn eerste vraag :is er iets te doen aan de storing die de aanjager de de auto geeft ,ja de squelch verder open draaien maar dan hoor ik niemand meer. :?:
Gr Dick


De oplossing is een ontstoorder: http://www.dile.nl/d_99_024_570_MAGNUM_ ... R87411.htm
19DD012
Avatar gebruiker
erik_ark
Moderator
Moderator
 
Berichten: 955
Geregistreerd: 27 jan 2005, 16:57
Woonplaats: Deventer

Re: Vraagje over soring en over antennes

Berichtdoor satcom » 12 jun 2007, 19:12

vraag 2: ik ben me aan het verdiepen in een andere antenne zoals gezegt deze staat op mijn polyester dak met een plaatje alluminium aan massa kijk nu naar een firestik omega no ground,maar hoe zit dat dan bv bij een K40 die kan ook niet op een grondplaat alleen aan een beugel ?
of een antenne op de bullbar van de auto deze heeft wel goed massa maar ook geen oppervlak.



je hebt van president ook en een ontvangst spoel die is speciaal voor cunstof carosserien of dit echt werk weet ik niet maa mischien heb je er iets aan
satcom
 

Berichtdoor 19-AT-068 Frank » 12 jun 2007, 21:19

Ja en midland/alan heeft ook zoiets. Er zijn ook antennne's hier speciaal voor \"no ground\"antenne :arrow: http://www.sirioantenne.it/prodotti_ant ... 1091110527
Avatar gebruiker
19-AT-068 Frank
Moderator
Moderator
 
Berichten: 4954
Geregistreerd: 18 dec 2006, 21:03
Woonplaats: Enschede/JO32KF


Keer terug naar Bakkies

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 154 gasten