Mijn Project Van Vorig Weekend

Post hier foto's van je apparatuur, setup & Shack!

Moderators: 19-AT-068 Frank, Thijs, Remco Rozenburg, erik_ark

Mijn Project Van Vorig Weekend

Berichtdoor Thijs » 16 mei 2006, 16:31

Vorig weekend ben ik dan maar eens aan de slag gegaan met het netjes inbouwen van de Intek M-490 in m'n auto:
Afbeelding

Onder het inbouwvak van m'n radio zat een vakje waar van ik redelijk zeker was dat die er uit kon. NA ongeveer het halve dasboard lo9sb gehaald te hebben kon ik er bij. Eigenlijk had ik nog meer los moeten halen aangezien het vakje op een ijzertje zat met 5 boutjes. IK durffde het niet aan om nog meer los te halen in de angst dat ik niet meer zou weten hoe het zat en teveel electronica tegen te komen.
Na ongeveer 4 uur slopen, duwen, trekken, en zagen had ik het vakje er uit!
Afbeelding
Het was wel passen en meten om de Radio en de bak er samen netjes in te krijgen Bij het inbouwsetje voor de intek zitten 2 beugeltjes om de intek te klemmen maar zelfs ingedraaid kreeg ik de intek niet in het gat. Die beugels heb ik uit eindelijk dan ook niet gebruikt.
Afbeelding
Omdat ik het \"gat\"wel even goed zat was maar eerst even de extrene speaker geplaatst. De ingebouwde speaker van de intek zou boven op de radio komen en is zo ie zo al niet van beste kwaliteit :!:
Dit ging erg makelijk (stelt natuurlijk ook weinig voor) Maar met hernieuwde krachten begonnen aan het terug inbouwen van de radio. Gelukkig was ik nog fris genoeg om even te kijken of die het nog deed voordat ik de intek er boven inbouwde. Natuurlijk moet er iets mis gaan met dit soort \"operaties\" :( (zeker als je 2 linker handen hebt :!: :D )
Met een Knap Klote Humeur maar naar binnen gegaan. Me zelf vervloekend dat ik met m'n sloop werkzaamheden iets gesloopt had (logisch op zich :D ). Het duurt natuurlijk even voordat je, je bedenkt dat er \"gewoon\" een zekering kapot kan zijn! :oops:
Vlug wat gegeten en een doucheje genomen en op naar de \"Rotterdamse\". Net z'n drama (zie eerdere post) :wink:
Afbeelding
De volgende middag (ja het was een tikkie laat geworden) Langs de pomp en zekeringen halen. En op zoek naar het probleem natuurlijk 1 van de laatste zekeringen die ik er uit trok bleek het te zijn maar gelukkig was er verder niks stuk.
Afbeelding
De Wilson heb ik dan toch maar naar het midden van het dak verplaatst de wilson stond wel een ietsie pietsie netter achter op de auto maar hem ontsieren deed ie toch al.

Al met al een stuk nettere setup dan in mijn vorige auto.
Afbeelding
Afbeelding
Dat kon misschien nog net :!:
Afbeelding
Dit ging toch echt te ver!

Toen ik deze auto kocht wilde ik het dan ook netter. Voor de intek hing er een President Valery onder het dasboard kasje waar de linear al in zat. Ook zat de S-meter al weggewerkt in het middenconsol.

Oh ja daar moet ik nog wel even wat aan doen :oops: :oops:
Afbeelding
Afbeelding
Avatar gebruiker
Thijs
Site Admin
Site Admin
 
Berichten: 4476
Geregistreerd: 25 nov 2004, 03:06
Woonplaats: Diep donker Brabant.

Berichtdoor erik_ark » 16 mei 2006, 16:36

Dat ziet er netjes uit 8)
19DD012
Avatar gebruiker
erik_ark
Moderator
Moderator
 
Berichten: 955
Geregistreerd: 27 jan 2005, 16:57
Woonplaats: Deventer

Berichtdoor Tincu » 16 mei 2006, 17:33

Dat heb u knap gedaan :mrgreen:
Miss Mini achter de knopjes!

Elke laatste zaterdag van de maand: vossenjacht van de Noordse Vos

Kijk, gewone (draadgebonden) telegrafie kun je beschouwen als een heel lange kat. Je trekt aan z'n staart in New York en ze gaat miauwen in Los Angeles. Begrijp je dit? Welnu, radio werkt net zo; je verzendt signalen hier, en ze ontvangen ze verderop. Het enige verschil is dat er geen kat is.

Albert Einstein
Avatar gebruiker
Tincu
www.cbforum.nl SUPERRRRR Freak
www.cbforum.nl SUPERRRRR Freak
 
Berichten: 724
Geregistreerd: 12 jan 2005, 10:45
Woonplaats: Zuid Friesland


Keer terug naar Foto's van je apparatuur / setup

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 23 gasten

cron