Nieuw plekkie

Post hier foto's van je apparatuur, setup & Shack!

Moderators: 19-AT-068 Frank, Thijs, Remco Rozenburg, erik_ark

Re: Nieuw plekkie

Berichtdoor plientjebr » 30 maart 2017, 12:18

Aha, je wilt dus echt de apparatuur weer terug wat je vroeger had.
Ik spaar echt alles wat met de 27MC te maken heeft.
Niet alleen bakken, maar ook SWR meters, antennes, microfoons, noem maar op.

Ik zie trouwens net dat je uit Waarland komt.....daar ligt Bliekenbos toch ook in de buurt?
Daar heb ik als kind ook nog even gewoond en vandaar dat Waarland mij bekend in de oren klinkt.
Avatar gebruiker
plientjebr
Compleet los geslagen!!!
Compleet los geslagen!!!
 
Berichten: 2433
Geregistreerd: 25 nov 2011, 22:15
Woonplaats: Bellingwolde

Re: Nieuw plekkie

Berichtdoor R0N » 30 maart 2017, 21:39

Klopt, Bliekenbos ligt bij Dirkshorn, een dorp verderop..

En ja, ik wil alleen wat ik vroeger had maar koop soms een doos met zooi en daar zit ook wel eens wat in wat ik niet wil, dat gaat binnenkort de verkoop in..
R0N
www.cbforum.nl Freak
www.cbforum.nl Freak
 
Berichten: 164
Geregistreerd: 29 jun 2015, 13:42
Woonplaats: Waarland

Re: Nieuw plekkie

Berichtdoor R0N » 29 apr 2018, 14:24

Zo weer wat goodies erbij..

Afbeelding

Geen idee meer wat er sinds de vorige keer "nieuw" is dus maar weer een foto..

Als het zo door gaat heb ik meer ruimte nodig..
R0N
www.cbforum.nl Freak
www.cbforum.nl Freak
 
Berichten: 164
Geregistreerd: 29 jun 2015, 13:42
Woonplaats: Waarland

Re: Nieuw plekkie

Berichtdoor Charles » 29 apr 2018, 18:54

Onlangs heb ik een bezoekje gebracht aan het CB-museum, man daar staat echt heeeeel veel in de vitrinekasten. En hij verkoopt ook nog wat daarvan, de dubbele exemplaren en soms zelfs nieuw in doos. Helaas worden er serieuze handelaarsprijzen gerekend aldaar :(

Hoe vaak heb ik het al gelezen. Mensen deden in het verleden veel weg, meestal omdat er weer iets nieuws uitkwam met nog meer mogelijkheden. En nu wil men zowat alles weer terug hebben/kopen van wat men vroeger had. Wat is dat toch?
Charles
 

Re: Nieuw plekkie

Berichtdoor R0N » 30 apr 2018, 08:56

Charles schreef:Onlangs heb ik een bezoekje gebracht aan het CB-museum, man daar staat echt heeeeel veel in de vitrinekasten. En hij verkoopt ook nog wat daarvan, de dubbele exemplaren en soms zelfs nieuw in doos. Helaas worden er serieuze handelaarsprijzen gerekend aldaar :(

Hoe vaak heb ik het al gelezen. Mensen deden in het verleden veel weg, meestal omdat er weer iets nieuws uitkwam met nog meer mogelijkheden. En nu wil men zowat alles weer terug hebben/kopen van wat men vroeger had. Wat is dat toch?


Gewoon omdat het kan..
Na jaren alle zooi in de kast gehad te hebben heb ik, nadat ik een nieuw huis gekocht heb, in een nieuwe ruimte de spullen weer een keer neergezet. En omdat het kan koop ik zo nu en dan weer iets bij wanneer het voorbij komt..
En ja ik gebruik het ook nog wel eens, al is dat voornamelijk de Kenwood TS-140s en de rest wat minder.
R0N
www.cbforum.nl Freak
www.cbforum.nl Freak
 
Berichten: 164
Geregistreerd: 29 jun 2015, 13:42
Woonplaats: Waarland

Re: Nieuw plekkie

Berichtdoor plientjebr » 30 apr 2018, 14:31

Hier hetzelfde als bij Ron, Charles.
Vroeger had ik een bakkie puur om te kletsen, 1 bak was genoeg en was ik hem zat verkocht
ik dat ding.
Nu kom ik vaak op radiomarkten en zie ik vaak hoe mooi al die bakken eigenlijk zijn.
Zijn ze niet te duur, dan koop ik ze, gewoon om een mooie verzameling te hebben waar
ik nu de ruimte voor heb. Ze worden bij mij ook allemaal gebruikt, de ene week die en
dan weer die. Ook is het gewoon mooi om een bak goedkoop te kopen die er niet meer uit ziet.
Opknappen en werkend zien te krijgen, dat vinden wij leuk om te doen. Ik ben ooit begonnen met
een mobiel skyline bakkie, trots ben ik dan ook dat ik die weer tussen de verzameling heb staan.
Avatar gebruiker
plientjebr
Compleet los geslagen!!!
Compleet los geslagen!!!
 
Berichten: 2433
Geregistreerd: 25 nov 2011, 22:15
Woonplaats: Bellingwolde

Vorige

Keer terug naar Foto's van je apparatuur / setup

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 22 gasten