Lincoln's te koop

Voor al je vragen over bakkies, CB's en Export Radios

Moderators: 19-AT-068 Frank, Thijs, Remco Rozenburg, erik_ark

Lincoln's te koop

Berichtdoor erik_ark » 18 mei 2006, 10:26

Het viel me op toen ik net op http://www.marktplaats.nl en http://www.speurders.nl en dat soort site's zat te kijken, dat er zoveel Lincoln's te koop staan.

Hoe zou dat komen? De meeste zien er nog goed uit van de buitenkant, en er staat meestal wel bij dat ze van binnen ook nog goed zijn.

Ik heb met mijn Lincoln nooit problemen gehad, dus ik denk er niet over om hem te verkopen :wink:.

Volgens mij kun je nu beter juist je Lincoln die je wilt verkopen bewaren, en wachten tot die laatste nieuwe Lincolns verkocht zijn. Zodat ze moeilijker te vinden zijn, en de mensen ook een hogere prijs (willen) betalen.
19DD012
Avatar gebruiker
erik_ark
Moderator
Moderator
 
Berichten: 955
Geregistreerd: 27 jan 2005, 16:57
Woonplaats: Deventer

Berichtdoor Arthur » 18 mei 2006, 17:52

Klopt staan er heel veel te koop, maar of ze allemaal nog netjes zijn, zitten er vele bij met te hoge vermogens dan het standaard is (en dat wil nog wel eens erin \"gehobbyt\" zijn), en met de komst van vele nieuwe types wil men wat nieuws, en/of stopt met de hobby.

Wachten tot de laatste voorraden opzijn kan wel eens effe duren, dat idee wat jij hebt hebben sommige zaken nl ook...
Arthur
 

Re:

Berichtdoor erik_ark » 18 mei 2006, 18:11

Arthur schreef:Wachten tot de laatste voorraden opzijn kan wel eens effe duren, dat idee wat jij hebt hebben sommige zaken nl ook...



Daar heb je wel gelijk in.....
19DD012
Avatar gebruiker
erik_ark
Moderator
Moderator
 
Berichten: 955
Geregistreerd: 27 jan 2005, 16:57
Woonplaats: Deventer

Berichtdoor Arthur » 18 mei 2006, 18:22

Dat soort truukjes doen ze vaker, was ook met de introductie van de Alan 87 (later ook met de 8001) na introductie werd gemeld dat hij maar mondjesmaat leverbaar was (waardoor de prijs best stevig was)
Daar ik het geluk had degene achter de toonbank erg goed kon en daar (samen met vrienden) zowat aandelen hadden vanwege dat we erg veel kochten ik de Alan 87 voor een normale prijs zonder vertraging kon krijgen.
Het duurde dan ook meer dan 3 maanden dat ik een ander op de kanalen tegen kwam met een Alan 87.

Maar dit gebeurd niet alleen met bakkies, maar met alles, zo is iets \"zogenaamd\" vrij schaars, en andere keer dumpen ze de markt ermee vol, wat resulteerd in een prijzenslag.

Dat zelfde heb ik hier nu met een Pony 23 kanalen am bak (zie pic)
Afbeelding
zegt men ook van, wachten met verkopen, de prijs zal alleen maar stijgen, ik doe er totaal geen moeite om hem te slijten, maar mocht er iemand intresse hebben......
Arthur
 


Keer terug naar Bakkies

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 49 gasten

cron