MadMan

Leuk voor iedereen om je hier even voor te stellen!

Moderators: 19-AT-068 Frank, Thijs, Remco Rozenburg, erik_ark

MadMan

Berichtdoor MadMan » 13 apr 2007, 19:03

Hoi, ook ik kom me effe voorstellen 8)
Ik ben 24, zelfstandig ondernemer en ik woon in Elsloo in zuid-limburg.
Thuis zit ik met een emperor samurai en een lincoln op een antron a-99 en een onbekend 4/5 sprietje.
Mobiel zit ik met een gemodificeerde lincoln uit '88 die van familie afkomstig is. Deze is behoorlijk gemodificeerd, hij loopt van 26 tot 30mhz en zend op fm/am/cw met 40 watt maximaal. Het ssb vermogen moet ik nog een keer meten dus dat zou ik nu niet durven zeggen.
Voor de rest weet ik dat er een speciaal filter in zit en als ik zo van binnen bekijk wat er verschilt met mijn originele lincoln is dat niet het enige. Voor zover ik kan achterhalen zit er geen chipswitch op, tenminste de bediening is hetzelfde als mijn originele. Misschien dat er hier iemand is die me aan de hand van een foto kan vertellen wat er precies veranderd is, maar ik neem aan dat ik daar gewoon een topic voor mag maken?

Goed, tot zover mijn introductie :P ik heb al wat rondgelezen en volgens mij gaat het me hier wel bevallen 8)
MadMan
 

Berichtdoor PUMA » 14 apr 2007, 09:33

Welkom.

:D
HomePage ; Foto-Albums
Mobiel : DANITA 440 , MIDLAND CTE-747 , SIRTEL S9+ (Dagelijks door Zeeland - CH 24)
Avatar gebruiker
PUMA
www.cbforum.nl SUPERRRRR Freak
www.cbforum.nl SUPERRRRR Freak
 
Berichten: 513
Geregistreerd: 02 maart 2006, 22:41
Woonplaats: Hulst - Zeeuws Vlaanderen

Berichtdoor Ernst » 14 apr 2007, 10:52

iemand is die me aan de hand van een foto kan vertellen wat er precies veranderd is, maar ik neem aan dat ik daar gewoon een topic voor mag maken?


hoi welkom:)

(en uiteraard kunnen we je hier vertellen wat er anders kan zijn aan je bak)

groetjes Ernst
Avatar gebruiker
Ernst
Super Spammer
Super Spammer
 
Berichten: 1733
Geregistreerd: 08 feb 2005, 00:06
Woonplaats: Drachten


Keer terug naar Stel je even voor

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 75 gasten