René Alphen aan den Rijn

Leuk voor iedereen om je hier even voor te stellen!

Moderators: 19-AT-068 Frank, Thijs, Remco Rozenburg, erik_ark

René Alphen aan den Rijn

Berichtdoor Wintertje » 24 feb 2007, 11:01

Zo, ik ben 2 jaar geleden vanuit Lisse verhuisd naar Alphen aan den Rijn.
Ik heb gister mijn gouwe ouwe Jackson weer eens aangesloten op mijn scannerantenne, maar ik hoor op 200 kanalen bijna niets!

In Lisse werkte ik met een Shakespeare op ongeveer 20 meter hoogte icm mijn President Jackson. Hier in Alphen heb ik bijna geen mogelijkheid om een anntenne goed hoog neer te zetten. De enige mogelijkheid is tegen de bijkeuken aan. Het probleem is dat de huizen naast ons een etage erbovenop hebben gebouwd en ik dus een mastje moet hebben van minimaal 8 meter om daarbovenuit te komen. Zo'n mast is geen gezicht voor de buren...

Ik ga vandaag de Jackson in mijn auto installeren icm mijn Little Will mobiele kleefvoetje. In het verleden werkte dat perfekt.
Ik heb n og allerlei 27mc spul liggen. Antieke 22 kan. mobiele en basisbakkies, tafelmicro's, Zetagi swr en buizenlineair, verschilende coaxkabels etc. Voldoende rommel om de hobby weer op te pakket MITS iemand weet of er wat te horen is in en rond Alphen?

Ik ben al een jaar of 15 lid van de Ocean Nancy DX groep uit België. Mijn callsign is 19 ON 139. Misschien kent iemand van jullie deze groep nog.

Ik hoop op jullie reactie, want ik vind de 27mc nog steeds een leuke hobby.
Wintertje
www.cbforum.nl verslaafde!
www.cbforum.nl verslaafde!
 
Berichten: 944
Geregistreerd: 23 feb 2007, 20:22
Woonplaats: Zuid-Holland

Berichtdoor Thijs » 24 feb 2007, 17:00

Welkom Rene!

In Alphen zelf is het inderdaad dood stil op de bak maar... van uit Gouda, Leiden en de polder in richting nieuwveen zouden toch signalen moeten komen.
Afbeelding
Avatar gebruiker
Thijs
Site Admin
Site Admin
 
Berichten: 4477
Geregistreerd: 25 nov 2004, 03:06
Woonplaats: Diep donker Brabant.


Keer terug naar Stel je even voor

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 56 gasten