Even voorstellen

Leuk voor iedereen om je hier even voor te stellen!

Moderators: 19-AT-068 Frank, Thijs, Remco Rozenburg, erik_ark

Even voorstellen

Berichtdoor ZCV keistad » 12 feb 2007, 19:07

Hallo iedereen,

Via de Overijselse vos kreeg ik het bestaan van dit forum te horen. Mooi initiatief.
Vanuit Amersfoort zijn wij al sedert 25 november 1989 actief als ZCV Keistad. Van deze officiele vereniging ben ik de voorzitter. Met een leuke groep mensen organiseren wij iedere maand een kilometerjacht met vier vossen op vier verschillende kanalen. Voor meer informatie kun je terecht op onze website http://www.zcvkeistad.nl
Maar goed even iets over mij zelf. Ben enthousiast radiozendamateur onder de call PE1RIF. Dus veel op 2 meter en HF te vinden. Ben getrouwd met Fieke en ben in het rijkelijke bezit van een pratende grijze roodstaart papagaai.
Mijn wekelijkse dagelijkse bezigheid is bij de gemeente als juridisch kwaliteitsmedewerker. In mijn vrije tijd veelal actief in de radiowereld en de pc. Ben een groot liefhebber van radiobuizen. Dat zeker in de audio.

Hoop een ieder een keertje tegen te komen op een der radiovossenjachten.

Groeten uit Amersfoort
Pierre

ps. ik zal dit forum ook bij onze leden onder de aandacht brengen.
ZCV keistad
 

Re: Even voorstellen

Berichtdoor hullepim » 12 feb 2007, 21:17

ZCV keistad schreef:
ps. ik zal dit forum ook bij onze leden onder de aandacht brengen.


En daar danken wij u voor! :D :D :D
hullepim
 

Berichtdoor Bimmer » 13 feb 2007, 00:14

Hallo Pierre... en welkom... misschien dat ik ook nog eens een keerje kom rijden op jullie vos...

grtz....
Bimmer
 

Re:

Berichtdoor hullepim » 13 feb 2007, 09:53

Bimmer schreef:misschien dat ik ook nog eens een keerje kom rijden op jullie vos...


Welke vos rijd jij nou niet?
hullepim
 

Berichtdoor Bimmer » 13 feb 2007, 14:12

Euhm... die vraag kan je ook stellen... :oops: :lol:

En alsof ik zoveel rij... 8) pffff ;)
Bimmer
 

Berichtdoor Tincu » 13 feb 2007, 15:55

Als jij zo'n amerikaanse priester op de bak hoort probeer je m nog uit te peilen volgens mij :mrgreen:

Maar back on topic!
Welkom Pierre.
Het zit nog altijd eens in de planning om een vosje met jullie mee te rijden, maar de vrije tijd wil het nog niet echt toelaten (ja, ja.. is uiteraard een kwestie van prioriteiten).
Miss Mini achter de knopjes!

Elke laatste zaterdag van de maand: vossenjacht van de Noordse Vos

Kijk, gewone (draadgebonden) telegrafie kun je beschouwen als een heel lange kat. Je trekt aan z'n staart in New York en ze gaat miauwen in Los Angeles. Begrijp je dit? Welnu, radio werkt net zo; je verzendt signalen hier, en ze ontvangen ze verderop. Het enige verschil is dat er geen kat is.

Albert Einstein
Avatar gebruiker
Tincu
www.cbforum.nl SUPERRRRR Freak
www.cbforum.nl SUPERRRRR Freak
 
Berichten: 724
Geregistreerd: 12 jan 2005, 10:45
Woonplaats: Zuid Friesland

Berichtdoor Bimmer » 13 feb 2007, 16:07

Hmmm, iets nieuws, kerkradio uitpeilen...ideetje... Die babyfoons heb ik ondertussen ook al wel gehad... :D

maar B.O.T.
Bimmer
 

Berichtdoor zwarte draak en lady » 16 feb 2007, 14:38

ja zie je maar mensen .........ja moest het toch vertellen van het forum :lol: :lol: maarre richard stuur je me een kaartje als je de kerkradio heb gevonden hahahahahahahahahaha lolzzzzzzzzzz
zwarte draak en lady
 


Keer terug naar Stel je even voor

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 51 gasten