Een luisterrijk hallo!

Leuk voor iedereen om je hier even voor te stellen!

Moderators: 19-AT-068 Frank, Thijs, Remco Rozenburg

Re: Een luisterrijk hallo!

Berichtdoor Black Smurf » 21 apr 2012, 01:05

heb je daar een linkje van? ik zoek me een breuk :wink:
Black Smurf
 


Re: Een luisterrijk hallo!

Berichtdoor Black Smurf » 21 apr 2012, 23:31

reserveer m maar voor me aub. :wink:
Black Smurf
 

Re: Een luisterrijk hallo!

Berichtdoor Turfsteker 19MTS001 » 22 apr 2012, 06:29

wat doet een fries in almelo? :lol:
heb er zelf ook tijdje gewoond op sluitersveld.
Turfsteker 19MTS001
 

Re: Een luisterrijk hallo!

Berichtdoor Black Smurf » 22 apr 2012, 10:27

Dat vraag ik mezelf al 10 jaar af! :lol: Qua 27mc gebeuren kom je er nauwelijks tussen hier, of ze verrekken het om een antwoord te geven. Gisteren een aantal mensen aan de klets, ik dacht nu eens even proberen.. Helemaal geen enkele reactie. Iemand sprak nog dat ie met 240watt aan t zenden was, de andere met maar 10watt..Dit was op kanaal 11 geloof ik, terwijl je op kan.10 en 12 nog zat kon meekrijgen... Is dat nu werkelijk nodig? :? maar goed. Voor de rest is het hier wel redelijk toeven op t nijrees. Af en toe met de honden door t bos, en een vijvertje tegenover m'n huis waar ik een hengeltje uit kan leggen.. Wat dat betreft geen klagen! :wink:
Black Smurf
 

Re: Een luisterrijk hallo!

Berichtdoor peter stardust » 22 apr 2012, 10:56

Black Smurf schreef:Dat vraag ik mezelf al 10 jaar af! :lol: Qua 27mc gebeuren kom je er nauwelijks tussen hier, of ze verrekken het om een antwoord te geven. Gisteren een aantal mensen aan de klets, ik dacht nu eens even proberen.. Helemaal geen enkele reactie. Iemand sprak nog dat ie met 240watt aan t zenden was, de andere met maar 10watt..Dit was op kanaal 11 geloof ik, terwijl je op kan.10 en 12 nog zat kon meekrijgen... Is dat nu werkelijk nodig? :? maar goed. Voor de rest is het hier wel redelijk toeven op t nijrees. Af en toe met de honden door t bos, en een vijvertje tegenover m'n huis waar ik een hengeltje uit kan leggen.. Wat dat betreft geen klagen! :wink:

ik ondersteun dit helemaal. ook hier in zeeland word ik als oud rotterdammer volkomen genegeerd en komt er niet tussen en heb in de afgelopen 8 jaar hier in zeeland de moed maar opgegeven, en DX enkel nog maar en een enkele babbelmet een verdwaalde vrachtwagen. we veel kontact met belgen en fransen hier. ook hier veel met de honden in bos en strand en een hengelplek op 25mtr afstand en de mogelijkheid om op het strand te vissen. ik klaag niet het is hier goed wonen. En wat ook belangrijk is een cb shop op 5 km afstand in wachtebeke Belgie.
Inverted V + 2 el homemade Beam 12mtr NAP. rotor=hygain .Midland 8001, President madison.
Avatar gebruiker
peter stardust
www.cbforum.nl verslaafde!
www.cbforum.nl verslaafde!
 
Berichten: 824
Geregistreerd: 02 apr 2010, 18:02

Re: Een luisterrijk hallo!

Berichtdoor Hét Drentse Station » 22 apr 2012, 16:32

welkom hier !
Hét Drentse Station
 

Re: Een luisterrijk hallo!

Berichtdoor Black Smurf » 22 apr 2012, 16:40

Dankewol! :wink:
Black Smurf
 

Vorige

Keer terug naar Stel je even voor

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 7 gasten