Arthur

Leuk voor iedereen om je hier even voor te stellen!

Moderators: 19-AT-068 Frank, Thijs, Remco Rozenburg, erik_ark

Berichtdoor Arthur » 15 apr 2006, 14:17

Nou dan ik dan ook maar..
Ik ben Arthur 30, getrouwd en kom uit Rijswijk (zh) en al m'n hele leven bezig met de cb. Dat wil zeggen, m'n pa ook trucker en hobby'ist was, dus met paplepel ingegoten.
Begon rond m'n 13e en sinds dien vele bakken gehad.
o.a. stabo (12 kanaals) vele 22/40 kanaals, maar ook Jackson's, Alan 87, Sommerkamp ts-790 DX, Grant, JFK, Alan 8001 en vele anderen, het laatste werkte ik met een Pres. Lincoln die toen plaats gemaakt had voor een Galaxy Saturn, na de lange lijst bakken heb ik van weinig spijt ze heb verkocht, alleen de Saturn had ik nooit weg moeten doen..
Werkte toen met de Saturn, een Lollypop (die ik nu nog wel heb), een cte a/b 300 (180 watt fm, 350 ssb) en een sirtel 5/8 (met radialen) dat werkte echt super.
Echter na de introductie van internet, het gaan samenwonen etc is de hobby nu alleen nog in m'n vrachtwagen te vinden met een president Vallery, en hier thuis op de plank voor de nostalgie een danita MK5 (de zwarte) helaas niet werkend, de lollypop, een zetagi HP1000 meter.

Maar het bloed blijft kruipen en ben weer opzoek naar een leuke bak, iets als een Galaxy 2/sommerkamp ts-790 ofzo
Voor evt thuis, maar ook vooral voor in m'n oldtimer (voor meetings/tourtochten etc) uit 1964. dan liefst iets met zilveren front.

Zal zo eens in de leden lijst kijken of er nog bekenden van \"vroegah\" staan van kanaal 7 (rijswijk) of 3 en 12 (delft)
Arthur
 

Ik ben

Berichtdoor André was » 10 mei 2006, 18:43

Hallo
André was
 

Berichtdoor erik firebird » 21 nov 2006, 15:31

Ha Artur.
erik firebird
 

Arthurs bericht van apr11, 2007

Berichtdoor RamsesIV » 11 apr 2007, 15:36

Hoop dat jullie niet erg vinden dat ik ter herinnering deze terug naar boven duw?
RamsesIV
 

Berichtdoor PUMA » 11 apr 2007, 19:47

't Is je vergeven hoor. . . (snik). . . . . .

We zullen er eentje gaan missen . . . . . (snik) :(
HomePage ; Foto-Albums
Mobiel : DANITA 440 , MIDLAND CTE-747 , SIRTEL S9+ (Dagelijks door Zeeland - CH 24)
Avatar gebruiker
PUMA
www.cbforum.nl SUPERRRRR Freak
www.cbforum.nl SUPERRRRR Freak
 
Berichten: 513
Geregistreerd: 02 maart 2006, 22:41
Woonplaats: Hulst - Zeeuws Vlaanderen


Keer terug naar Stel je even voor

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 79 gasten