zwarte draak en lady

Leuk voor iedereen om je hier even voor te stellen!

Moderators: 19-AT-068 Frank, Thijs, Remco Rozenburg, erik_ark

zwarte draak en lady

Berichtdoor zwarte draak en lady » 13 nov 2006, 18:18

hoi ff voorstellen wij zijn robin en mandy woonachtig in de omgeving deventer in het weekend veel in breda en omgeving ja schoonouders he moet je ook niet vergeten :twisted: beide 22 jaren oud ....... ben er een tijdje uitgeweest maar het begon weer te kriebelen dus............ spulletje van zolder gehaald :wink: flinke laag stof erop dus was niet wat weg gedaan naar een neefje van mij ja gek van vrachtwagens ..... dus ik naar paradise in heerde en daar mn setup gehaald waar ik toch leuk mee draai
een gat geboord in het dak van de mazda zonde he :P goeie massa is het halve werk :wink: en draai op dit moment met een alan 48+ en een sirio turboline 2000 en langzamerhand steeds verder uitbreiden .....groetjes robin
zwarte draak en lady
 

Berichtdoor Tincu » 13 nov 2006, 19:07

Hai Robin en Mandy, welkom op dit forum.
Via insiders heb ik gehoord dat jullie ook vossenjachten (willen gaan) rijden :mrgreen:, leuk joh!

Veel succes met de uitbreiding van je apparatuur en lots of fun op het forum (en daarbuiten natuurlijk)!
Miss Mini achter de knopjes!

Elke laatste zaterdag van de maand: vossenjacht van de Noordse Vos

Kijk, gewone (draadgebonden) telegrafie kun je beschouwen als een heel lange kat. Je trekt aan z'n staart in New York en ze gaat miauwen in Los Angeles. Begrijp je dit? Welnu, radio werkt net zo; je verzendt signalen hier, en ze ontvangen ze verderop. Het enige verschil is dat er geen kat is.

Albert Einstein
Avatar gebruiker
Tincu
www.cbforum.nl SUPERRRRR Freak
www.cbforum.nl SUPERRRRR Freak
 
Berichten: 724
Geregistreerd: 12 jan 2005, 10:45
Woonplaats: Zuid Friesland

Berichtdoor zwarte draak en lady » 13 nov 2006, 19:37

daar hebben we het zaterdag nog wel over :wink:
maar heb er inmiddels toch weer 4 achter de rug
1.feestvos locatie amersfoort
2.gooisevos locatie hilversum op een ind.terrein
3.gooisevos locatie maarsen-dorp
4. rdv locatie waalhaven in de buurt van pernis
deze heb ik al met al wel met moeite gevonden ....ja wennen aan de bak enzo en aankomende zaterdag de noordse vos niet te vergeten waarom voornamelijk de feestvos en gooise vos 1 keer in de 2 weken ga ik naar brabant en dan op de zondag dat ik terug rij naar deventer pak ik vanzelf het signaaltje mee .....ik heb altijd mn spulletje bij en in de toekomst zitten wij ook te denken om zelf vos te gaan staan in de omgeving overijssel...naar mijn mening is hier weinig te doen :P heb zo goed als alle onderdelen daarvoor maar nog geen mast dus als er 1tje een mast overhebt hoor ik het graag ..dus geen vaste mast dat is zo moeilijk in de auto te leggen :wink:
zwarte draak en lady
 

Berichtdoor Arthur » 13 nov 2006, 21:20

hey welkom bij dit gekke cb-freak forum....



komen steeds meer van die vossers hier, moet toch maar es opzoek naar een bijrijder....
Arthur
 


Keer terug naar Stel je even voor

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 43 gasten