ook weer retour op 11meter

Leuk voor iedereen om je hier even voor te stellen!

Moderators: 19-AT-068 Frank, Thijs, Remco Rozenburg

ook weer retour op 11meter

Berichtdoor 19-dt-144 » 05 jul 2009, 19:19

naar regelmatig hier rond gekeken te hebben heb ik me ook maar eens aan gemeld .
de naam is jeroen en woon in het zeeuwse land en aktief sinds begin jaren negentig
het gedonder is begonnen met 11meter samen met een maatje van mij allebei een bakje neer gezet op de slaap kamer en huis werk maken via dat ding
zo van weet jij dat antwoord op dat enz .en ook steeds meer met lui uit de buurt kletsen enz
een paar jaar zo gedaan tot ik van mijn spaar centen een nieuw speeltje kon kopen dat werd een midland alan 58e 40 /4 en bij het regel matig rond draaien van die knopen kwam je vooral in de zomer veel buitenlanders tegen dx dus leuk zelf een cal bedacht en draaien met die 40/4 eerst qsl card binnen gekregen uit sweden dat was op 1-6-1994 met 21-ct-103 opr rene uit malmo en dat smaakte naar meer natuurlijk en me er verder in verdiept
via een station hier uit de buurt die ook begon met dx kwam ik bij de delta tango dx group terecht (19-dt-132 walther )en veel dx jes gedraaid
en je begrijpt het wel dat het virus slaat harder toe dus weer wat anders aangeschaft een persident lincoln en een a99 met gp kit en met veel plezier mee gedraaid toen nog een tweede hands stukje stook gerij er bij zetagi bv 130 100w in de piek uit de buurt via het week blad de partukelier een soort voor loper van marktplaats zeg maar :wink:
en daar mee een groot gedeelte van de wereld gewerkt en via een amateur uit de buurt wel eens de boeken onder mijn neus gehad maar naar het inkijken van die boekjes dacht ik nee dat is te pittig . maar wie weet ga ik nog eens een poging doen met examen eisen van deze tijd :)
mijn verzameling van 11 meter spul groeide ook aardig op rommelmarkten en en de huis aan huis bladeren kwam je leuke dingen tegen zoals een super star 7000dx :D en veel andere transievers belanden bij me op de plank
19-dt-144
 

Re: ook weer retour op 11meter

Berichtdoor 19-dt-144 » 05 jul 2009, 19:42

vervolg van de pagina er voor
en toen het hek was van de dam de 3 meter ontdekt :mrgreen:
samen met twee maatjes elke zondag van tien tot tien draaien op dat gebeuren erg leuke tijd ging vrij lang goed tot de aktie ether flits werd gestart ja hoor op een zondag heel de rataplan op dat zolder kamertje spul weg en of je even 2250 gulden in de staats kas wilde storten balen dus maar goed je weet dat het niet mag dus ook niet lullen als je de sjaak bent :lol:
toen werd het ook best stil op de 11 meter hier in de buurt het agentschaptelecom was ook daar aan het opruimen begonnen heb toen ook maar de mike aan de spijker gehangen en ben er een jaar of zeven tussen uit geweest tot ik die doos met rommel weer tegen kwam het kriebelde weer en weer wat in de auto gezet en ja hoor het virus was er weer . zo erg dat er thuis ook weer spul staat om leuk te kunnen dxen vooral voor de kenners het begint met de y :wink:
dus dat is mijn stukje geschiedenis achter mijn aanraking met het zend virus ik heb nog wel meer hobby's maar dat is op ander gebied
ik denk dat ik me nu wel goed voor gesteld heb groeten jeroen 19-dt144 en ook akief onder de call 19-wrc-013
19-dt-144
 

Re: ook weer retour op 11meter

Berichtdoor Columbus » 05 jul 2009, 19:53

Welkom terug Jeroen. Herkenbaar verhaal...het virus blijft in het bloed zitten. Nu maar hopen dat de condities de komende periode een beetje aantrekken, dan gaan we weer echt dagelijks dx-en. Op dit forum zitten veel 'oude rotten' en veel nieuwkomers. Dat maakt het forum ook zo leuk.

Succes!
_______________________
'Animals can´t shoot back - your DX competitors can! Be a REAL MAN and lets hunt DX - not animals!'
'Get Alive...work DX!'
Avatar gebruiker
Columbus
www.cbforum.nl verslaafde!
www.cbforum.nl verslaafde!
 
Berichten: 875
Geregistreerd: 05 nov 2007, 23:41
Woonplaats: Gelderland

Re: ook weer retour op 11meter

Berichtdoor 19DT2120 » 05 jul 2009, 19:57

Welkom op het forum
>Let's go digital<
JS8call JT65
WSPR ROS PSK
Etc . RIP FT8
Avatar gebruiker
19DT2120
Super Spammer
Super Spammer
 
Berichten: 1708
Geregistreerd: 25 sep 2006, 15:31
Woonplaats: Eibertjesdarp

Re: ook weer retour op 11meter

Berichtdoor Hét Drentse Station » 05 jul 2009, 20:13

welkom !
Hét Drentse Station
 

Re: ook weer retour op 11meter

Berichtdoor 19-AT-068 Frank » 05 jul 2009, 20:45

Welkom op het cb-forum .
Avatar gebruiker
19-AT-068 Frank
Moderator
Moderator
 
Berichten: 4954
Geregistreerd: 18 dec 2006, 21:03
Woonplaats: Enschede/JO32KF

Re: ook weer retour op 11meter

Berichtdoor -Danny- » 05 jul 2009, 21:24

ja wekom :!:
-Danny-
 

Re: ook weer retour op 11meter

Berichtdoor pdj10 » 06 jul 2009, 17:25

Welkom :wink:
pdj10
 

Re: ook weer retour op 11meter

Berichtdoor rob kenwood » 06 jul 2009, 18:41

welkom op het forum :D
rob kenwood
 

Re: ook weer retour op 11meter

Berichtdoor tjebbe » 06 jul 2009, 19:08

welkom.
De beste versterker is een goede (richt)Antenne ! /-[]-/--/----/-----/ LFA
als de buren nog met je spreken, is je antenne te klein !
Avatar gebruiker
tjebbe
Super Spammer
Super Spammer
 
Berichten: 1552
Geregistreerd: 05 dec 2007, 23:03
Woonplaats: Fryslan

Re: ook weer retour op 11meter

Berichtdoor Remco Rozenburg » 06 jul 2009, 22:10

Welkom terug Jeroen,

Een zeer herkenbaar verhaal inderdaad, inclusief het 3meter en AT-verhaal (al heette het destijds, rond '95/'98, nog HDTP).
Wie weet tot horens!
19CQ29 - Mobiel
Avatar gebruiker
Remco Rozenburg
Site Admin
Site Admin
 
Berichten: 1676
Geregistreerd: 20 jan 2007, 22:06
Woonplaats: Rozenburg

Re: ook weer retour op 11meter

Berichtdoor groene seat » 08 jul 2009, 18:48

welkom hier
groene seat
 

Re: ook weer retour op 11meter

Berichtdoor -Mark- » 09 jul 2009, 00:12

Columbus schreef:Welkom terug Jeroen. Herkenbaar verhaal...het virus blijft in het bloed zitten. Nu maar hopen dat de condities de komende periode een beetje aantrekken, dan gaan we weer echt dagelijks dx-en. Op dit forum zitten veel 'oude rotten' en veel nieuwkomers. Dat maakt het forum ook zo leuk.

Succes!


amen!


en welkom hier bij het grootste informatieve 11 meterforum van nederland
-Mark-
 

Re: ook weer retour op 11meter

Berichtdoor FRANKO » 09 jul 2009, 13:28

welkom

franko
FRANKO
 

Re: ook weer retour op 11meter

Berichtdoor 19-dt-144 » 09 jul 2009, 22:01

bedankt aan allen voor dit warme welkom 73'
19-dt-144
 

Volgende

Keer terug naar Stel je even voor

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 28 gasten