Superhamster stelt zich voor

Leuk voor iedereen om je hier even voor te stellen!

Moderators: 19-AT-068 Frank, Thijs, Remco Rozenburg, erik_ark

Superhamster stelt zich voor

Berichtdoor Superhamster » 13 jul 2023, 17:14

Hallo leden,

superhamster hier, een naam die ik 24 jaar geleden ooit heb gehoord en sindsdien is blijven plakken, en dus ook maar gebruik van maak zowel hier, als op de 27mc.
Ik ben 41 jaar en woon in Elst, gezellig tussen Arnhem en Nijmegen in. 24 Jaar geleden kreeg ik via mijn stiefvader een 27mc bakkie; een Elec tx-22 uit de jaren 80, met een shakespeare antenne. Deze heb ik overigens vandaag de dag nog steeds, maar kreeg recent kuren en daar moet ik nog even naar kijken. Mijn stiefvader overleed in 2015, dus dit bakkie heeft best wel een emotionele waarde.

Een jaar later ( 2000 ) kocht ik een premier cb2000, redelijk plezier van gehad, maar toentertijd was het gebruik van 27mc vrijwel nihil, en verdween hij in de doos, terug de opslag in. Eerder dit jaar toch weer uit nieuwsgierigheid de draad opgepikt omdat ik hoorde dat het langzamerhand weer "drukker "word, en ben ik vooral een luisteraar. Enkele maanden geleden heb ik via via het kleine broertje van de cb2000, de cb1000 gekregen. Voor sommigen niet het "topspul ", maar ik vind het leuk, en inmiddels vele leuke gesprekken op kunnen pikken :D .

Enkele dagen geleden een 4e bak aangeschaft (2ehands), een PAN international PC-505, die wat kleine kuurtjes heeft, en zelf niet helemaal uit kom. Daarom ben ik eigenlijk hier beland om te kijken of we eruit komen. Maar daarnaast ook de bedoeling dat ik het 1 en ander leer hier, want mijn 27mc kennis is niet groot. Ik zie dat dit forum veel leuke onderwerpen heeft, dus ik snuffel rustig rond.
Superhamster
Nieuw Lid
Nieuw Lid
 
Berichten: 0
Geregistreerd: 13 jul 2023, 05:26
Woonplaats: Elst

Keer terug naar Stel je even voor

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 86 gasten