Hoi!

Leuk voor iedereen om je hier even voor te stellen!

Moderators: 19-AT-068 Frank, Thijs, Remco Rozenburg, erik_ark

Hoi!

Berichtdoor Qwerty » 14 jun 2007, 18:18

Nou ik ben Pepijn ik heb echt nul ervaring met CB ik gebruik het soms en het bevalt me zeer. Heb een hele tijd terug een setje Team Forty portofoons gekocht die gebruikmaken van de 27MC band en een Samlex 1000 die zend op de CB band. Ik kwam op dit forum omdat ik op zoek ben naar informatie over Alfakanalen, Ze zitten op mn Samlex 1000 maar ik wil er eigenlijk van af... Weet alleen niet hoe:P
Qwerty
 

Berichtdoor satcom » 14 jun 2007, 18:59

heb je al eens op interent gezocht naar meer info over hoe je het er uit haalt want waarschijnlijk wordt het met de soldeerbout er in ben ik ban om wat elektronica te wijzigen
satcom
 

Re: Hoi!

Berichtdoor erik_ark » 14 jun 2007, 20:00

Qwerty schreef:Nou ik ben Pepijn ik heb echt nul ervaring met CB ik gebruik het soms en het bevalt me zeer. Heb een hele tijd terug een setje Team Forty portofoons gekocht die gebruikmaken van de 27MC band en een Samlex 1000 die zend op de CB band. Ik kwam op dit forum omdat ik op zoek ben naar informatie over Alfakanalen, Ze zitten op mn Samlex 1000 maar ik wil er eigenlijk van af... Weet alleen niet hoe:P


Voor zover ik weet zitten er geen alfa kanalen op de samlex 1000, die heeft gewoon standaard 40 kanalen toch :roll: .
19DD012
Avatar gebruiker
erik_ark
Moderator
Moderator
 
Berichten: 955
Geregistreerd: 27 jan 2005, 16:57
Woonplaats: Deventer

Re: Hoi!

Berichtdoor Qwerty » 14 jun 2007, 20:02

erik_ark schreef:Voor zover ik weet zitten er geen alfa kanalen op de samlex 1000, die heeft gewoon standaard 40 kanalen toch :roll: .


Noujah ik denk dat hij een keer behandeld is door iemand zodat hij alfakanalen heeft... vandaar dat hij waarschijnlijk ook zo moeilijk doet in combinatie met 'gewone' CB apparatuur...
Qwerty
 

Re: Hoi!

Berichtdoor erik_ark » 14 jun 2007, 20:09

Qwerty schreef:
erik_ark schreef:Voor zover ik weet zitten er geen alfa kanalen op de samlex 1000, die heeft gewoon standaard 40 kanalen toch :roll: .


Noujah ik denk dat hij een keer behandeld is door iemand zodat hij alfakanalen heeft... vandaar dat hij waarschijnlijk ook zo moeilijk doet in combinatie met 'gewone' CB apparatuur...


Aah dat kan natuurlijk ook, wat wist ik niet :wink:
19DD012
Avatar gebruiker
erik_ark
Moderator
Moderator
 
Berichten: 955
Geregistreerd: 27 jan 2005, 16:57
Woonplaats: Deventer

Berichtdoor Qwerty » 14 jun 2007, 20:12

Noujah ik ben er ook net achter dat ik een magneetvoetantenne heb die eigenlijk op een groot metalen oppervlak moet staan... dus daar kan het ook nog aan liggen :P
Qwerty
 

Berichtdoor 19-AT-068 Frank » 14 jun 2007, 20:44

Welkom op het forum. Je kunt ook een antenne zelf maken :arrow: viewtopic.php?t=1092&highlight=

:arrow: http://www.bls.fr/amatech/electronique/ ... oublet.htm
Avatar gebruiker
19-AT-068 Frank
Moderator
Moderator
 
Berichten: 4954
Geregistreerd: 18 dec 2006, 21:03
Woonplaats: Enschede/JO32KF

Re: Hoi!

Berichtdoor RamsesIV » 18 jun 2007, 10:41

:idea: Ik had je post onder \"bakkies algemeen\" gelezen en was nieuwsgierig geworden.
Welkom dus!!
:!: Waarschuwing: Eens je gebeten bent door dit virus kan je er moeilijk vanaf! :!:
RamsesIV
 

Re: Hoi!

Berichtdoor Gammapooka » 23 jun 2007, 19:55

RamsesIV schreef: Waarschuwing: Eens je gebeten bent door dit virus kan je er moeilijk vanaf! :!:


Haha dat heb ik hier nu ook, heb nu voor de tweede keer een "comeback" gemaakt :D
Dus echt makkelijk kom je idd niet van dat virus af.
Gammapooka
 


Keer terug naar Stel je even voor

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 77 gasten