Ff voorstellen oud gediende cb'er

Leuk voor iedereen om je hier even voor te stellen!

Moderators: 19-AT-068 Frank, Thijs, Remco Rozenburg, erik_ark

Ff voorstellen oud gediende cb'er

Berichtdoor Adjeford » 18 jun 2019, 22:05

Hallo mede enthousiastelingen voor de CB hobby ;)

Heb een kleine 18 jaar de CB hobby aan de wilgen gehangen , maar mijn apparatuur nooit opgeruimd, zelfs alleen maar aangevuld, als ik iets voorbij zag komen op en rommelmarkt en de prijs stond mij aan ging het mee naar #Rozenburg (zh)
Het meeste wat ik heb staan is zwaar illegaal spul, Galaxy saturn basisbak , KLV 1000 P lineair , voor in de mobiel een superstar 3900F , ook daar heb ik een beste sigaar voor die daar nog achter zou kunnen , heb van heel lang geleden nog heel klein 22 kanalen spul , een enkele 40 kanalen bak, maar die heeft een keer een beste opdonder gehad van iemand die zo verschrikkelijk in de knoop zat met coax kabels dat in een vlaag van verstandverbijstering de uitgang van een speedy basislineair 1 pitter vol in het arme 40 kanalen bakkie stond te blazen, dan ben je toch aardig ziek in de kop :/ heb de persoon die dat geflikt heeft ook zeer vriendelijk bedankt -NOT- :?
MAAR, zit er , door alle positieve berichtgevingen over de CB hobby, aan te denken om een GPA 27,5 antenne uit het raam te hangen , en links en rechts eens wat uit te luisteren , en als er mensen in de buurt zitten kunnen ze nog wel eens rekenen op een call van de Alfa Delta (dat was mijn oude call op de FM) -Ben nog op zoek naar een gezellige ssb club zodat ik ook een keertje internationaal kan toeteren , mijn oude ssb call was 17SA014 . Ik zat toen destijds in Breda . Nu dus in Rozenburg (zh)
Adjeford
Nieuw Lid
Nieuw Lid
 
Berichten: 0
Geregistreerd: 13 feb 2011, 20:59
Woonplaats: Rozenburg (zh)

Re: Ff voorstellen oud gediende cb'er

Berichtdoor Remco Rozenburg » 25 jun 2019, 11:02

Heeeee een plaatsgenoot! Welkom hier!!
19CQ29 - Mobiel
Avatar gebruiker
Remco Rozenburg
Site Admin
Site Admin
 
Berichten: 1676
Geregistreerd: 20 jan 2007, 22:06
Woonplaats: Rozenburg

Re: Ff voorstellen oud gediende cb'er

Berichtdoor nl0rpp » 26 jun 2019, 06:47

Altijd leuk een herintreder ;-) Ik ben ook sinds een jaartje terug op 27 mc. Welkom ;-)
Thuis heb ik erg weinig mogelijkheden , in de mobiel wel gelukkig . Ik kan gelukkig wel ergens anders terecht om internationaal te toeteren.
In jouw omgeving weet ik zo niets .
Doe niet iets wat ik ook niet zou doen.

http://www.pa3hgt.nl

2 President Veep 40 ch am/fm , President Jackson Classic 6 bander/HR2600 met chipswitch/Lincoln 1 ,HAM International Jumbo 3/Multimode 3/Viking 3,Midland 7001 MK2 & MK3,2 President Jackson 2 chrome/JFK Chrome/Franklin/Adams met Maurer mod,Dirland DSS9000F,Excalibur 2002,President George :mrgreen: .RVS spriet 2,50 mtr met SGC SG230 tuner.

Afbeelding
Avatar gebruiker
nl0rpp
www.cbforum.nl Freak
www.cbforum.nl Freak
 
Berichten: 121
Geregistreerd: 04 sep 2006, 01:00
Woonplaats: Den Haag


Keer terug naar Stel je even voor

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 17 gasten