Jarno

Leuk voor iedereen om je hier even voor te stellen!

Moderators: 19-AT-068 Frank, Thijs, Remco Rozenburg, erik_ark

Re:

Berichtdoor Equinox » 22 mei 2007, 18:13

19DT2120 schreef:
jarno13 schreef:hahaha :D bedankt mensen! ik voel me hier nu al thuis :wink:

voor vossen kan ik ook mijn bakje op de fiets zetten :D
12v dynamo erop en hard fietsen :wink: maar als de vos 30 km verder zit... :shock: :D

Vroeger gebruikten wij altijd van die lompe auto accu's, dat hoeft tegenwoordig niet meer.Nu heb je van die mooie kleine gel accu's wegen een fractie van die ouwe rot dingen


Nadeel van gel accu's is weinig vermogen.. En je trekt ze nogal snel kapot heb ik gemerkt..
Kun je beter voor een AGM accu gaan.. Kosten wel wat, maar dan hebbie ook wat..
Debemus autem nos firmiores inbecillitates infirmorum sustinere et non nobis placere

-Midland Alan 48+ Excel
-Sirio Turbo 800 (meestal)
-Sirio Performer 5000 (soms)
Avatar gebruiker
Equinox
www.cbforum.nl Freak
www.cbforum.nl Freak
 
Berichten: 101
Geregistreerd: 17 apr 2007, 16:47
Woonplaats: Delft

Re:

Berichtdoor RoldeFM » 22 mei 2007, 21:20

jarno13 schreef:@ RoldeFM

lijkt me leuk! op welk kanaal zit je meestal? anders spreken we een keer een tijdstip af om te proberen elkaar te ontvangen!


Ik heb geen vast kanaal Jarno. Ik zoek de kanalen een beetje af, totdat ik wat leuks hoor. Wie weet hoor ik je eens voorbij komen.
RoldeFM
 

Berichtdoor Jarno » 22 mei 2007, 21:42

ok, ik moet eerst nog even een andere antenne zoeken, want die ik tot nu toe gebruikte had ik geleend, maar die moest weer terug naar de eigenaar... maar ik hoop zo snel mogelijk 1 te vinden
Jarno
 

Re:

Berichtdoor RoldeFM » 23 mei 2007, 15:39

jarno13 schreef:ok, ik moet eerst nog even een andere antenne zoeken, want die ik tot nu toe gebruikte had ik geleend, maar die moest weer terug naar de eigenaar... maar ik hoop zo snel mogelijk 1 te vinden


Succes met zoeken! Op marktplaats staat wel het 1 en ander. Voor nieuw spul zou je eens kunnen vragen bij Baas in de Groningerstraat.
RoldeFM
 

Berichtdoor Jarno » 23 mei 2007, 15:52

zouden ze die hebben? ik heb er wel over nagedacht om daar te kijken. maar hun zijn meestal wel iets duurder toch?
Jarno
 

Berichtdoor 19-AT-068 Frank » 23 mei 2007, 17:18

Of zelf een dipool maken zie topics hier op het forum.
Avatar gebruiker
19-AT-068 Frank
Moderator
Moderator
 
Berichten: 4954
Geregistreerd: 18 dec 2006, 21:03
Woonplaats: Enschede/JO32KF

Re:

Berichtdoor RoldeFM » 23 mei 2007, 22:18

jarno13 schreef:zouden ze die hebben? ik heb er wel over nagedacht om daar te kijken. maar hun zijn meestal wel iets duurder toch?

Ik weet niet precies of ze echt duur zijn. Je zou altijd eens kunnen kijken of ze nog wat hebben, en dan vergelijken met zaken als Dile of ERConline. ERConline zit trouwens in Hoogeveen. Vraag me sowieso af, of Baas nog wel zoveel 27mc spul heeft. Volgens mij hadden ze vroeger meer.
Nou ja, kijk maar even.
Suc6 in elk geval!
RoldeFM
 

Berichtdoor Jarno » 23 mei 2007, 22:35

bedankt! :D
Jarno
 

Re:

Berichtdoor RoldeFM » 26 mei 2007, 14:29

jarno13 schreef:zouden ze die hebben? ik heb er wel over nagedacht om daar te kijken. maar hun zijn meestal wel iets duurder toch?

Baas heeft wel wat antennes, maar niet zo veel. Ben er toevallig vanmorgen nog even wat geweest. Ik kan nu een gewone 27MC antenne aansluiten op mijn portofoon. Vreet volgens mij wel batterijen, maar ja.
RoldeFM
 

Berichtdoor Jarno » 26 mei 2007, 19:23

altijd leuk :D

heb je daar nog mobiele 27 mc antennes gezien?
Jarno
 

Berichtdoor 19-AT-068 Frank » 26 mei 2007, 21:46

Avatar gebruiker
19-AT-068 Frank
Moderator
Moderator
 
Berichten: 4954
Geregistreerd: 18 dec 2006, 21:03
Woonplaats: Enschede/JO32KF

Re:

Berichtdoor RoldeFM » 26 mei 2007, 23:48

jarno13 schreef:altijd leuk :D

heb je daar nog mobiele 27 mc antennes gezien?

Ja stuk of 3, 4. Niet echt veel dus. Heb zelf een mini antennetje meegenomen. Sterk genoeg voor rondritten met ons hobbykevertje.
RoldeFM
 

Berichtdoor Jarno » 29 mei 2007, 08:20

ok :D dan ga ik daar denk ik maar eens kijken binnenkort.
Jarno
 

Vorige

Keer terug naar Stel je even voor

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 82 gasten