beter laat dan nooit...

Leuk voor iedereen om je hier even voor te stellen!

Moderators: 19-AT-068 Frank, Thijs, Remco Rozenburg, erik_ark

beter laat dan nooit...

Berichtdoor ptt-marc » 16 jul 2017, 23:10

Hoi, Marc hier aan deze kant :)

Kom zo nu en dan op dit forum maar druk is het hier niet. Nooit iets gedaan op de 27MC totdat het wel mocht in het begin van de jaren 80. Het plaatje daarvan hebben jullie natuurlijk allang herkent. Zat op elk bakkie toen en het is ook mijn naam Marc :D Vond het wel leuk om dat plaatje voor dit forum te gebruiken. Heb nu geen bakkie meer en ook geen antenne en vraag me af of het nog zin heeft. Ik lees dat het er erg stil geworden is sinds die begintijd en dat je nu heel veel last hebt van storingen door zonnepanelen en computers. Hier hebben veel huizen al zonnepanelen op het dak en bijna elke week komen er nog weer bij. Zijn die zonnepanelen gratis af te halen ergens??? Het lijkt er wel op.
Misschien is een bakkie alleen nog leuk voor onderweg in de auto.

Sorry dat ik pas nu hier mij even voorstel... :oops:
ptt-marc
Volhouder
Volhouder

Re: beter laat dan nooit...

Berichtdoor pdj10 » 17 jul 2017, 17:08

Welkom :wink:
pdj10
Niet meer weg te krijgen
Niet meer weg te krijgen

Re: beter laat dan nooit...

Berichtdoor haab » 17 jul 2017, 17:33

Welkom PTT-Marc.

Ik weet niet hoe het met de zonnepanelen van anderen zit maar die van mij zijn nu na 5 jaar gratis. (Verspeld was 7)
Ik heb geen last van storingen van mijn panelen ( en ik kom niet alleen op de 11 meter) en mijn stroom is gratis...
Nouja, afgelopen jaar is de omvormer kapot geweest, gelukkig verzekerd, waardoor ik 24 KWh á 32 cent heb moeten kopen. De netwerkkosten a 39,75 euro is de grootste kostenpost :mrgreen:
Groet,
John

Skipnaam: HaaB
DX-call: 19DW321
haab
www.cbforum.nl Freak
www.cbforum.nl Freak

Keer terug naar Stel je even voor