Texas State Trooper. ex US Police Cruizer

Leuk voor iedereen om je hier even voor te stellen!

Moderators: 19-AT-068 Frank, Thijs, Remco Rozenburg, erik_ark

Texas State Trooper. ex US Police Cruizer

Berichtdoor DasBoot » 18 sep 2014, 00:40

hallo allemaal, en super dat er een website voor de oude trouwe 27MC is.

om even voor te stellen, mijn naam is Sebastiaan Seip en kom uit Spijkenisse.
28 jaar (nog) en chauffeur van beroep. daarbij knotsgek van alles wat Amerikaans is en sinds 8 jaar dus ook sindsdien in een Amerikaan te vinden.
sinds vandaan ben ik een trotse eigenaar geworden van een President ??? (morgen opzoeken) 27 MC met AM/FM modulatie en PA mogelijkheid om mijn zwaailicht op de zendbak aan te kunnen sluiten.
tevens een vrij forse antenne gevonden die met magneet......op de achterklep bedoeld vast te zetten. maar helemaal vergeten dat deze uit alluminium bestaat :oops: :mrgreen:
dus morgen alsnog een ander mogelijkheid zien te vinden om die dan aan te sluiten/monteren.

de Cruizer is wederom in opbouw. dingen die al in bezit zijn, maar nog niet zijn gemonteerd zijn de
* Prisonercage...Gevangenekooi om de ingezetene/arrestant gescheiden en opgeborgen te houden van de chauffeur/agent. tevens ideaal voor je hondsdolle schoonmoeder :mrgreen:
* Federal Signal PA Masterunit - bediening voor sirene en zwaailichten. maar ook alleylights, strobes, zoeklichten, traffic advisor. en tevens sirene en zwaailichten die qwua sterkte, snelheid en toon veranderen met de actuele snelheid.
voorbeeld, afremmend op kruispunt, soort jankgeluid. snelheid opbouwen standaard sirene, hoge snelheid van laag naar hoge toon en weer terug. daarbij ook de YELP mode. leuk als je iemand bekends tegenkomt. soort fluittoontje.
* gladde deurpanelen achter, plastic stoelen en rugleuning (handboeien bevestigingspunt), en rooster voor de ramen om deze in de zomer een stuk open te kunnen laten. wederom ideaal voor schoonmoeder :twisted:
* Center midden console voor bediening Federal Signal PA, montage zendapparatuur, en mobiel snelheidscontrolle. en uiteraard mogen cupholders niet ontbreken.

in de kofferbak komt de hoofdschakelaar, opbergrek voor zwaailichtkappen, mountingcage voor de opnameapparatuur en schakelunit voor de gehele verlichting en sirene. en opbergvakken voor 2x 5kg brandblussers, groot EHBO doos (Sticker EHBO komt op achterste zijruiten) en kleine atributen zoals reserveonderdelen.

hoewel het mijn dagelijkse auto is gaat deze idem voor evenementen, stichting opkikker, 112 open dagen etc gebruikt worden. dus om tot conclusie te komen waarom ik een 27MC wilde hebben is dus duidelijk. om in een collone of op vakantie met familie met elkaar in contact te kunnen blijven. voor vakanties is het handig als we met 2 auto's gaan. zo kunnen we als nodig elk een apparte bestemming uitkiezen of een keer een auto laten staan en samen op pad. voorkomt wrijving.

de foto's.
Het betreft een Mercury Grand Marquis Police Interceptor. orgineel P71 packet maar een eigen thema gekozen waarbij ik de kleur kon behouden.
dingen die nog op de foto's ontbreken zijn de zoeklichten op de A-Stylen. die komen eind deze maand erop zodra de hele electra klaar is met opnieuw opbouwen.

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Afbeelding
Afbeelding

en wat leuke ''aktie'' foto's
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

het interieur wat nog leeg is. dus zonder center console.
Afbeelding
Afbeelding
DasBoot
 

Re: Texas State Trooper. ex US Police Cruizer

Berichtdoor plientjebr » 18 sep 2014, 07:10

Hoi Sebastiaan....
Machtig mooie foto's, daar word ik op deze vroege ochtend wel wakker van :D
Ik ben namelijk ook helemaal knots van Amerikaanse dingen, vooral de auto's.

Heel veel plezier op dit forum.
Pauline
Avatar gebruiker
plientjebr
Compleet los geslagen!!!
Compleet los geslagen!!!
 
Berichten: 2433
Geregistreerd: 25 nov 2011, 22:15
Woonplaats: Bellingwolde

Re: Texas State Trooper. ex US Police Cruizer

Berichtdoor pdj10 » 18 sep 2014, 11:10

Welkom :wink:
pdj10
Niet meer weg te krijgen
Niet meer weg te krijgen
 
Berichten: 58
Geregistreerd: 30 jan 2009, 14:19
Woonplaats: Zuid Limburg

Re: Texas State Trooper. ex US Police Cruizer

Berichtdoor jelle t » 24 sep 2014, 19:21

welkom op het forum

hele strakke bak helemaal als je straks alles compleet en werkend hebt :D :D
jelle t
 


Keer terug naar Stel je even voor

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 25 gasten