Hot Dog is back!

Leuk voor iedereen om je hier even voor te stellen!

Moderators: 19-AT-068 Frank, Thijs, Remco Rozenburg

Hot Dog is back!

Berichtdoor morpho » 20 nov 2009, 20:24

Hallo hallo allemaal, na een leuke tijd op de 27 mc te hebben gehad met me 1/2 wattje (skyline 2010) ben ik weer terug in de ether.
Wat was dat een mooie tijd zeg: mobiele vos in een oude knotwilg of op een doodlopende boerenlandweg met een accu en een antenne in een broekbos, of de vos zoeken in een boot en rondvaren tot je dorst kreeg(NOT). Jha leuke tijd, en toen was het stil, bij mij dan. Na het zien van een film over het vergaan van de wereld vroeg ik me af hoe het is met jullie in de ether.

Wat ga ik kopen, zoeken, zoeken, denken, denken en overwegen, nog een keer zoeken, wachten op me dealer, wachten, wachten, zoeken, een bezoek en kopen, jhaaa, maar wacht nog steeds op me dealer. Gewoon een bak hoor.No dope!

Na lang wikke en wegen nu ook op de andere banden, ik had zo bij me 27 vriendjes en vriendinnetjes ervaring opgedaan op de usb, pre-madison (100 watt), maar tijden veranderen zullen we maar zegge, zeggen ze.
En nu niet zo veel hoor, 5 wattjes. Ik zocht een porto en vond een mix: De FT-817 ND(YAESU)

Koeeelere wat veel funkties, wie kan me helpen trouwens! Boooeeee Zonder Nl. Gebr,aan, wijs, ing.

En natuurlijk had ik een antenne zonder snoer, dus ik lees nog steeds de gebruiksaanwijzing (Gebr,aan, wijs, ing) :shock:

Ik op zoek naar oude pluggen in een doos met een oude kabel en hoop snel wat te leren van de oude rotten in het vak. Ik ga eerst maar wat luisteren en dan wat proberen wat te zenden. Ik hoop jullie snel te ontmoeten in de ether en hopelijk kunnen jullie me veel leren over de mogelijkheden die deze mooie bak mij te bieden heeft.

Groet Morpho alias de oude: Hot Dog, al zullen er zo veel geheten hebben in het verleden.
:wink:
morpho
 

Re: Hot Dog is back!

Berichtdoor Thijs » 20 nov 2009, 20:53

Welkom terug morpho :!: :!: :!: :!:
Afbeelding
Avatar gebruiker
Thijs
Site Admin
Site Admin
 
Berichten: 4481
Geregistreerd: 25 nov 2004, 03:06
Woonplaats: Diep donker Brabant.

Re: Hot Dog is back!

Berichtdoor 19ac728 » 20 nov 2009, 21:18

Welkom :)
19ac728
www.cbforum.nl SUPERRRRR Freak
www.cbforum.nl SUPERRRRR Freak
 
Berichten: 411
Geregistreerd: 24 sep 2009, 20:36
Woonplaats: Michiel@19AC728 Den Helder

Re: Hot Dog is back!

Berichtdoor 19-AT-068 Frank » 20 nov 2009, 21:27

Welkom op het forum ,leuke set die 817 .Zal eens kijken naar de gebruiksaanwijzing of die in het nl is.
Avatar gebruiker
19-AT-068 Frank
Moderator
Moderator
 
Berichten: 4954
Geregistreerd: 18 dec 2006, 21:03
Woonplaats: Enschede/JO32KF

Re: Hot Dog is back!

Berichtdoor rob kenwood » 21 nov 2009, 00:26

welkom :D
rob kenwood
 

Re: Hot Dog is back!

Berichtdoor groene seat » 22 nov 2009, 19:59

welkom hier :mrgreen:
groene seat
 


Keer terug naar Stel je even voor

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 15 gasten