Bandit

Leuk voor iedereen om je hier even voor te stellen!

Moderators: 19-AT-068 Frank, Thijs, Remco Rozenburg

Bandit

Berichtdoor Bandit » 23 apr 2009, 04:02

Hoi iedereen en allemaal ik ben afkomstig uit Belgie meer bepaald Heverlee bij Leuven.. ik ben ex-Cb clubbeheerder of de club nu nog altijd gehold word daar heb ik geen weet van maar wij waren kanaal 33 fox mike Leuven.Ik zelf heb ongeveer 12 jaar lang CB gehad heb vaste kanalen gehad waar ik wekelijks opzat zoals 6 am 18 am 21 am 33 fm en 38 fm. Het is leuk om te zien dat de traditie nog steeds verder gaat mijn roepnaam volledig zoals de bipt dit bepaalde voor ons was oscar bravo papa tango-034. Ikzelf heb nu helaas geen cb toestelletje meer soms denk ik er nog wel es aan om er eentje te kopen want ik mis die goie oude tijd wel hoor ... Quizzen organiseren vossenjacht houden bolletje pijl enzo... waar is de tijd naartoe ik ben nu ongeveer een kleine 8 jaar uit de lucht maar niet getreurd ik heb nog steeds internet dus min of meer nog steeds on air hehehehe ik dacht dat het allemaal al lang uitgestorven was ja eerst was er cb dan was er packket toen werd cb overrompeld vossenjachten waren niet leuk meer want iedereen begon gsm toestelletjes te hebben en gsm werd goedkoper dan een cb toestel nog maar te zwijgen over de cheaters op vossenjacht die gewoon ff de vos opbelde om te vragen in welke gemeent hij stond ... nu zijn er computers en msn enzo dusja ik had echt geen weet meer of bestaan van CB toestellen ik heb wel een tattoo op me arm waarop staat C.B. Bandit laat ons zeggen een mooie herinnering aan vroeger.
Ik ben dus nu 34 jaar en het kriebelt soms om er terug mee te beginnen.... wie weet ... 8)
Bandit
 

Re: Bandit

Berichtdoor 19-AT-068 Frank » 23 apr 2009, 07:11

Nou welkom op het cb forum .

ps je hebt ook een PB
Laatst bijgewerkt door 19-AT-068 Frank op 26 apr 2009, 09:32, in totaal 1 keer bewerkt.
Avatar gebruiker
19-AT-068 Frank
Moderator
Moderator
 
Berichten: 4954
Geregistreerd: 18 dec 2006, 21:03
Woonplaats: Enschede/JO32KF

Re: Bandit

Berichtdoor DX-Power » 23 apr 2009, 07:14

In sommige landen en plaatsen leeft cb nog erg hoor hier in nederland overijssel enschede aan deze kant zitten altijd wel mensen op de band. Ik zou zeggen zet eens een normale gpa op dak met een 40 kanalen bakkie dan kijk maar eens of het nog wat is bij je in de buurt weet zeker dat je dan snel wat nieuws wilt hebben.
DX-Power
 

Re: Bandit

Berichtdoor pdj10 » 23 apr 2009, 09:16

Welkom :wink:
pdj10
 

Re: Bandit

Berichtdoor jack1956 » 23 apr 2009, 12:05

Welkom op het forum
jack1956
 

Re: Bandit

Berichtdoor Hét Drentse Station » 24 apr 2009, 13:51

welkom
Hét Drentse Station
 

Re: Bandit

Berichtdoor rob kenwood » 25 apr 2009, 14:35

welkom op het forum bandit
rob kenwood
 

Re: Bandit

Berichtdoor groene seat » 25 apr 2009, 18:30

Welkom op het forum :mrgreen:
groene seat
 


Keer terug naar Stel je even voor

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 22 gasten