vroeger: kanaal 7 Rijswijk

Voor alle overige apparatuur

Moderators: 19-AT-068 Frank, Thijs, Remco Rozenburg, erik_ark

vroeger: kanaal 7 Rijswijk

Berichtdoor Arthur » 16 apr 2006, 10:50

tot een jaar of 5/6 geleden zat ik thuis altijd met de hele buurt op kanaal 7 (heb nu thuis niks werkend meer helaas)
We zaten daar al jarenn met een grote groep op 7, zou echt niet weten of er uberhaupt nog leven in de buurt is hier op de cb.

Ook dwaalden we geregeld af naar kanaal 3 en 12 waar de vrienden uit Delft aten/zitten??

Zit nu alleen in de vrachtwagen nog wel es te pielen, maar dat setje is (door mishandeling van mijn antenne tegen viaducten aan) aardig \"doof\" geworden, en hier thuis.........het bloed stroomt al weer gelijk dus zal niet lang meer duren voordat ik weer back on air ben!
Arthur
 

Re: vroeger: kanaal 7 Rijswijk

Berichtdoor marco3key » 19 mei 2006, 13:20

Arthur schreef:tot een jaar of 5/6 geleden zat ik thuis altijd met de hele buurt op kanaal 7 (heb nu thuis niks werkend meer helaas)
We zaten daar al jarenn met een grote groep op 7, zou echt niet weten of er uberhaupt nog leven in de buurt is hier op de cb.

Ook dwaalden we geregeld af naar kanaal 3 en 12 waar de vrienden uit Delft aten/zitten??

Zit nu alleen in de vrachtwagen nog wel es te pielen, maar dat setje is (door mishandeling van mijn antenne tegen viaducten aan) aardig "doof" geworden, en hier thuis.........het bloed stroomt al weer gelijk dus zal niet lang meer duren voordat ik weer back on air ben!


ARTHUR gewoon weer een setje aanschaffen en we gaan kanaal 7 weer nieuw leven in blazen ................... Nu is kanaal 33 het favo channel en erg druk elke avond maar je bent wederom welkom gewoon weer aansluiten die hap kijk of spit marktplaats af en je ben zo weer onair..


greets marco
marco3key
 

Berichtdoor Arthur » 19 mei 2006, 17:11

hier maar ff verder


marco3key schreef:
Arthur schreef:
marco3key schreef:
Arthur schreef:
marco3key schreef:Ik ben marco uit rijswijk van beroep beveiliger in den haag en omstreken vaders van 3 kids. Had vroeger een ham international mariner FM , skyline basis bak en nu de hobby weer opgepakt en zend nu met een midland alan 48 plus en zit nu veel op kanaaltje 33 met mede bakfreaks... 38 jaar en nog steeds heerlijk bezig met een oude hobby oh ja vergeet te vermelden dat mijn tweede hobby zundapp is.....


greets marco


Hey nog meer Rijswijkers hiero!!!
En dan ook nog mijn oude overbuurman uit de Muziekbuurt? zo te zien...!


Ik woonde in de clavecimbellaan jaja heb vandaag nog een president jfk gekocht en zit lekker te kleppen op kanaaltje 33!!!
Is weer eens lekker druk ........

greets marco


Clavecimbellaan die kenne we wel, met Raplh, Marc, Ron, je bovenbuurmeisjes etc dan weet je vast wel wie ik ben??
Later woonde je op de karel doorman, u nog?

zeker die JFK van ene Aad die op marktplaats stond?


Klopt als een bus die marc heeft nog steeds een bak maar heeft m niet veel aan staan arthur en ja de jfk van aad gekocht werkt goed leuk weer een bak te hebben nu nog een grotere antenne....
Kom ook eff op 33 morgen avond ofzo kunne we eff bijbeppen arthur....

PS ron nog steeds contact mee rij ook op de ouwe vertrouwde zundapp rond n parijswijk


greets marco


Dat wordt lastig Marco, heb geen (werkende) set thuis staan, en al ik nu nog in Rijswijk (lees colijnlaan) woon, verhuis ik over ca 6/7 weken naar almere, MAAR daar komt wel een nieuwe set te staan met grote spriet op het dak, dus met een beetje flink stoken spreken we elkaar dan wel.

Marc, Ron etc al jaren niet gezien of gesproken, ben vaak weg in het weekend en doordeweeks ook weinig tijd etc.
De andere hobby (zie onderschrift) vergt ook veel tijd en aandacht, wellicht heb je h'm wel eens zien staan hier....


mzzzls
Arthur
 

Berichtdoor BTB » 02 jun 2006, 10:36

Na een aantal jaartjes geen zin meer gehad te hebben in het cb-gebeuren begon het een jaar of 3 a 4 geleden weer te kriebelen.

Heb gelijk een nieuwe President Jackson aangeschaft en kreeg het gevoel alsof er jaren niets veranderd was.
Maar niets bleek minder waar, 27mc leek op sterven na dood.
Maar na een poosje bleek toch wel dat er nog een aantal die-hards op de 27Mhz te horen waren.

Een aantal bekende uit Den Haag waren er nog, Toon ( hier in de regio een legende op 27Mc ) was ook ineens terug.
Toen hoorde ik inees Marco3Key, gisteren nog Arthur en niet te vergeten .. de alpha van Rijswijk .. Jonina.

Het lijkt erop dat 27mc aan een comeback bezig is en meer mensen de oude hobby weer oppakken.

Kanaal 7 ( 27.035 ) is weer ' van Rijswijk '
Eigenlijk begon het half jaren 80 allemaal op 7Alpha ( 27.045 ), maar de komst van babyfoons e.d. zijn we verkast naar 7.


Groeten uit Rijswijk/Haaglanden .. Marc !!!!!
BTB
 

Berichtdoor Arthur » 02 jun 2006, 23:53

Hey ouwe overbuurman, ook maar hier op t forum....
Net geprobeerd de lollypop op die president werkend te krijgen maar wil nog niet zoals ik wil, maar spreek je wellicht zo nog wel ff
Arthur
 

Re: vroeger: kanaal 7 Rijswijk

Berichtdoor radio121 » 03 nov 2015, 08:15

Rijswijk is aangeschoven bij 31 den haag ;-) of 433,1750
" I love radio | QRV, op CB en 70 CM".
>> Hou hem in de lucht <<
Stand-by on: -http://www.cbforum.nl -
Avatar gebruiker
radio121
www.cbforum.nl Freak
www.cbforum.nl Freak
 
Berichten: 129
Geregistreerd: 23 jul 2014, 10:58


Keer terug naar Diversen

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 23 gasten