Babbelrondje Woensdagavond ronde Zeeland 24

Overzicht van DX rondes in binnen- en buitenland

Moderators: 19-AT-068 Frank, Thijs, Remco Rozenburg, erik_ark

Re: Babbelrondje Woensdagavond ronde Zeeland 24

Berichtdoor kol53 » 14 nov 2012, 17:52

Welke modulatie?
kol53
 

Re: Babbelrondje Woensdagavond ronde Zeeland 24

Berichtdoor pino » 14 nov 2012, 17:56

FM
QTH-Rotterdam
Een goede antenne hoeft niet duur te zijn, een dure antenne hoeft niet goed te zijn.©
Avatar gebruiker
pino
www.cbforum.nl SUPERRRRR Freak
www.cbforum.nl SUPERRRRR Freak
 
Berichten: 754
Geregistreerd: 21 feb 2009, 13:31
Woonplaats: Rotterdam

Re: Babbelrondje Woensdagavond ronde Zeeland 24

Berichtdoor pino » 15 nov 2012, 00:41

jaap & pascal en Ruud (met gateway via ts3 hier in regio Rotterdam) hebben hun uiterste best gedaan om het tot een gezellige avond te maken ,
en dat was het ook (vond ik wel)
volgende week ben ik weer van de partij
QTH-Rotterdam
Een goede antenne hoeft niet duur te zijn, een dure antenne hoeft niet goed te zijn.©
Avatar gebruiker
pino
www.cbforum.nl SUPERRRRR Freak
www.cbforum.nl SUPERRRRR Freak
 
Berichten: 754
Geregistreerd: 21 feb 2009, 13:31
Woonplaats: Rotterdam

Re: Babbelrondje Woensdagavond ronde Zeeland 24

Berichtdoor Remco Rozenburg » 28 nov 2012, 22:03

Hier ook weer stand-by op 27.235 FM
'k Ben benieuwd of er nog wat verbindingen kunnen worden gemaakt...

[edit]het blijft voor mijn gevoel allemaal erg langdradig...ik hoor effectief maar 3 personen de hele tijd met elkaar babbelen en vraag me een beetje af waarom ik in de auto blijf zitten :roll: [/edit]
19CQ29 - Mobiel
Avatar gebruiker
Remco Rozenburg
Site Admin
Site Admin
 
Berichten: 1676
Geregistreerd: 20 jan 2007, 22:06
Woonplaats: Rozenburg

Re: Babbelrondje Woensdagavond ronde Zeeland 24

Berichtdoor peter stardust » 29 nov 2012, 20:58

[edit]het blijft voor mijn gevoel allemaal erg langdradig...ik hoor effectief maar 3 personen de hele tijd met elkaar babbelen en vraag me een beetje af waarom ik in de auto blijf zitten :roll: [/edit][/quote]
daarom doe ik als zeeuw niet mee aan dit rondje , geeeeuw..
Inverted V + 2 el homemade Beam 12mtr NAP. rotor=hygain .Midland 8001, President madison.
Avatar gebruiker
peter stardust
www.cbforum.nl verslaafde!
www.cbforum.nl verslaafde!
 
Berichten: 824
Geregistreerd: 02 apr 2010, 18:02

Re: Babbelrondje Woensdagavond ronde Zeeland 24

Berichtdoor Babbelrondje » 08 dec 2012, 22:49

peter stardust schreef:[edit]het blijft voor mijn gevoel allemaal erg langdradig...ik hoor effectief maar 3 personen de hele tijd met elkaar babbelen en vraag me een beetje af waarom ik in de auto blijf zitten :roll: [/edit]

daarom doe ik als zeeuw niet mee aan dit rondje , geeeeuw..[/quote]

Toch wil ik wel even reageren op bovenstaande. Je hoeft niet mee te doen met het rondje. Want het is geen verplichting. Er zijn gelukkig ook veel stations die het wel leuk vinden om mee te doen. Tevens langdradig, das maar net hoe je het bekijkt. Beginnen jullie eens een rondje. Dan krijgen we misschien een idee hoe het dan wel moet. En Peter, ik heb jou nog nooit gehoord vanuit Zeeuws-vlaanderen? Is jou antenne wel in orde?

Wat wel opvalt is dat het tijdens de diverse rondes druk is op de frequentie. En daanna is het weer zzzzzz.

laten we het gezellig houden en gun iedereen een pleziertje...
:D
Babbelrondje
 

Re: Babbelrondje Woensdagavond ronde Zeeland 24

Berichtdoor peter stardust » 09 dec 2012, 00:14

je moest eens weten babbelrondje.
Laatst bijgewerkt door peter stardust op 07 feb 2013, 20:30, in totaal 1 keer bewerkt.
Inverted V + 2 el homemade Beam 12mtr NAP. rotor=hygain .Midland 8001, President madison.
Avatar gebruiker
peter stardust
www.cbforum.nl verslaafde!
www.cbforum.nl verslaafde!
 
Berichten: 824
Geregistreerd: 02 apr 2010, 18:02

Re: Babbelrondje Woensdagavond ronde Zeeland 24

Berichtdoor andré » 09 dec 2012, 10:20

je moest eens weten babbelrondje. ik wil je graag uitnodigen om mijn hokje te bekijken, . mijn antenne is een 3 el Folded yagi van henry die gegarandeerd 1.1 staat en op verzoek van mij speciaal is gemaakt voor 27.555. verder een Imax, een GPA, en een inverted V. Alles op 18mtr hoogte. praat geen domme dingen als je niets weet van mij en mijn materiaal

antennepark: 3 el F-yagi op 16 mtr . 1/2golf GP op 12mtr :?:
andré
 

Re: Babbelrondje Woensdagavond ronde Zeeland 24

Berichtdoor Babbelrondje » 09 dec 2012, 10:31

Oké Peter,

Je bent goed bezig met de hobby, maar goed als CBers onder elkaar is het toch altijd leuk om eens een babbeltje te doen.
We ztten inderdaad vertikaal zoals de meeste cbers dat doen. Maar je hebt een imax 2000 dus dan moet het geen probleem zijn
om eens een babbeltje te doen. Daar is de 27mc mee begonnen, met babbelen.


Gr. het BB team. :D
Babbelrondje
 

Re: Babbelrondje Woensdagavond ronde Zeeland 24

Berichtdoor jupiler » 09 dec 2012, 11:59

reden: berichtgeving is door mij verwijderd om verdere escalatie voorkomen.
Laatst bijgewerkt door jupiler op 09 dec 2012, 16:30, in totaal 2 keer bewerkt.
jupiler
 

Re: Babbelrondje Woensdagavond ronde Zeeland 24

Berichtdoor 19-DT-170 » 09 dec 2012, 13:49

Ik denk niet dat het forum is bedoeld om iemand persoonlijk aan te vallen.
Ik stel dan ook voor om on topic te blijven en te stoppen met deze flauwekul.
Groet,

Pascal / 19-DT-170 / CB0EYS
19-DT-170
Super Spammer
Super Spammer
 
Berichten: 1984
Geregistreerd: 13 sep 2010, 20:09
Woonplaats: Zuid-Limburg

Re: Babbelrondje Woensdagavond ronde Zeeland 24

Berichtdoor jupiler » 09 dec 2012, 16:09

Takes two to Tango ,het is niet zo dat we elkaar verrot schelden hoor , we zijn oud en wijs genoeg om te zien dat we hier geen huisregels overtreden.
Maar wil hier toch even op reageren,dan is wat mij betreft de kous af.

Als er onterecht wordt gezeverd over een project waar men verdorie zeer druk mee bezig is om op te bouwen ,geen probleem ,want van kritiek kan men tenslotte leren.
maar de kritiek komende van Peter is totaal overbodig en ongenuanceerd, en zeer zeker niet objectief, er zitten zelfs kanttekening aan de geopperde drogredeneringen ,dit heb ik al eerder gemeld ,dit lijkt wel oud zeer, dus ja dat er dan reactie op komt is enigszins logisch. Want ik heb het topic hier niet geopend om te zien dat het rondje onterecht wordt neergezet ,ik ken die heren,en weet globaal hoeveel tijd er in zit .
en deze aantijgingen zijn eigenlijkalles behalve fair. Mijn verzoek is dan ook aan gericht aan Peter.
we weten inmiddels dat je het rondje niet waardeert , dit kan ,en is jou volledige recht ,maar a.u.b. laat dit topic dan links leggen voor de personen die het wel leuk vinden .
zolang er onterecht brandstof in het vuur terecht komt ,blijven de vlammen komen,daar schiet niemand wat mee op .

Prettige dag allen
jupiler
 

Re: Babbelrondje Woensdagavond ronde Zeeland 24

Berichtdoor jking » 05 jan 2013, 11:40

Ik meld mijn daar ook iedere Woensdag in de Babbelronde is een leuke ronde ook via Teamspeak met Pacal en Jaap.
Het Word zelfs door gelust op teamspeak met repeaters op kanaal 24 en op kanaal 12 in Rotterdam TX/RX daarom is het rondje overal te Horen!


:mrgreen: :mrgreen:
jking
 

Re: Babbelrondje Woensdagavond ronde Zeeland 24

Berichtdoor rhapsodae » 06 feb 2013, 20:41

Vanavond weer mensen aanwezig ?
rhapsodae
 

Re: Babbelrondje Woensdagavond ronde Zeeland 24

Berichtdoor 19-AT-068 Frank » 07 feb 2013, 08:56

Is deze ronde ook te volgen via Free Radio Network (FRN) zoals in het verleden de koffieronde zondag ochtend met Kobus .Zou wel leuk zijn . Helaas zijn er in Nederland (bijna) geen 27mc FRN gateways ,Kijk je naar bv duitsland daar vindt je er véél.

www.freeradionetwork.nl
Avatar gebruiker
19-AT-068 Frank
Moderator
Moderator
 
Berichten: 4954
Geregistreerd: 18 dec 2006, 21:03
Woonplaats: Enschede/JO32KF

VorigeVolgende

Keer terug naar Rondes

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 10 gasten